یاران پادشاه نگران هت‌تریک دنور در کامبک!

به گزارش ورزش آزاد؛ تیم لس آنجلس لیکرز بامداد امروز در بازی چهارم فینال کنفرانس غرب NBA با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۸ مقابل دنور ناگتس به پیروزی رسید تا تنها یک پیروزی برای رسیدن به قهرمانی در این منطقه و رفتن به فینال NBA فاصله داشته باشد.

دنور ناگتس اما با وجود عقب افتادن در سری آن هم با نتیجه ۳-۱ قبلا نشان داده که می‌تواند جبران کند و حتی کار را به بازی هفتم بکشاند.

این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل یوتاجاز ۳-۱ عقب افتاد، اما در سه بازی آخر به صورت متوالی پیروز شد و خودش را به نیمه نهایی رساند. دقیقا همین اتفاق در نیمه نهایی هم تکرار شد. با اینکه تصور می‌شد کلیپرز بعد از برتری ۳-۱ در سری نیمه نهایی کنفرانس غرب می‌تواند به راحتی فینالیست شود، اما دنور یک کامبک فوق العاده داشت و در نهایت ۴-۳ به پیروزی رسید تا حریف لیکرز در فینال شود.

 

حالا دقیقا اتفاقات دو مرحله قبلی برای دنور تکرار شده و هیچ بعید نیست که آن‌ها برابر لیکرز هم بتوانند کامبک‌های تاریخی خود را رقم بزنند؛ اتفاقی که نگرانی و دلهره را برای هواداران لیکرز رقم زده است.

البته حضور ستاره‌هایی همچون لبرون جیمز و آنتونی دیویس باعث شده تا خیلی از کارشناسان پیش بینی کنند، در فینال کنفرانس غرب خبری از سومین کامبک متوالی دنور نخواهد بود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.