هیچ‌کس دلسوزتر از حمید سوریان برای محمد بنا نیست

به گزارش ورزش آزاد؛ مهدی شیروانی؛ خوشبختانه حاشیه‌های چندروز قبل با درایت و نگاه مسئولانه و دلسوزانه به‌منافع کشتی از سوی طرفین به خیروخوشی خاتمه یافت و دوباره شاهد درخشش خورشید دوستی، محبت، همفکری، یکدلی، یکرنگی و هماهنگی در مجموعه‌فنی فدراسیون‌کشتی، بویژه کشتی‌فرنگی هستیم.

در همین رابطه باید از آن‌هایی که با تلاش دلسوزانه، در راه برطرف شدن سوءتفاهمات گام برداشته و با تدبیر قابل تقدیر، ابر‌های کدورت را کنار زده و آسمان‌کشتی کشور را دوباره آفتابی کردند، تشکر کرد. هرچقدر اقدام عزیزانی که برای آبی شدن آسمان کشتی گام برداشتند، ارزشمند و قابل تقدیر است، متاسفانه هیزم به آتش اختلافات ریختن از سوی بعضی دیگر، بسیار زشت، قبیح، غیرورزشی، غیراخلاقی و به‌دور از شئونات پهلوانان جامعه‌کشتی است. متاسفانه عده‌ای دنبال کوچکترین اتفاق یا اشتباه هستند تا از کاه، کوه بسازند و بر آتش اختلافات بدمند.

هیچ‌کس نمی‌تواند و نباید بگوید محمد بنا هیچ اشتباه، ایراد و ضعفی ندارد. ولی مگر تا به‌حال کسی چنین حرفی زده است؟! حتی خود محمد بنا هم تا به‌حال چنین ادعایی نداشته ولی این‌که چرا بعضی‌ها تلاش دارند به‌هرشکل ممکن، برزمینه تفرقه، جدایی و بیشتر شدن فاصله‌ها بیفزایند، ازآن سوال‌های بی‌جوابی است که برای یافتن پاسخ آن، حالا حالا‌ها باید صبوری کرد.

هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند از حمید سوریان به محمد بنا، نزدیکتر است. هیچ‌کس هم نمی‌تواند مدعی شود بیشتر از حمید سوریان دلش برای محمد بنا می‌سوزد. اما به‌رغم همه این محبت و دوستی، بعضی مواقع حرف‌هایی زده می‌شود یا اتفاقاتی رخ می‌دهد که فقط با درایت و صبوری می‌توان آن‌ها را نادیده گرفت یا پشت سر گذاشت. همانگونه که دراختلاف‌نظر اخیر رخ داد.

عصبانیت، کم‌طاقتی و زود از کوره در‌رفتن، بزرگترین ضعف و اشتباه سرمربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی است که خیلی‌ها را از او رنجانده، ولی خوبی‌ها و محاسنی هم دارد که بشود آن اشتباه را نادیده گرفت. گویا دست‌های پشت‌پرده برای ایجاد اختلاف درکشتی عیان شده که سرمربی تیم‌ملی هم تلاش دارد از حاشیه‌ها بکاهد. در زمانه و شرایطی که خیلی‌ها برای کسب یک هزارتومانی، هزارتا معلق و پشتک وارو می‌زنند، اما محمد بنا ازحق و حقوق شخصی خودش به‌نفع دیگران می‌گذرد. حالا که ابر‌های سوءتفاهم و ناراحتی کنار رفته، باید بیشتر مراقب بود تا مجدداً بعضی‌ها آسمان آفتابی کشتی را ابری نکنند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.