لمپارد: احمقم اگر از این بازی راضی باشم

به گزارش ورزش آزاد؛ چلسی در دیدار امشب در خانه وست بروم، نمایش فاجعه باری در نیمه اول داشت و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی، سه بار گل دریافت کرد. اما بازیکنان این تیم در نیمه دوم بازی را در دست گرفتند و با گل های میسون ماونت، کالوم هادسون اودوی و تامی آبراهام توانستند یک امتیاز از این دیدار بگیرند. اما فرانک لمپارد معتقد است که تیمش با این نمایش نشان داد که برای رسیدن به بهترین فرم، هنوز باید بیشتر کار کند.

او به اسکای اسپورت گفت:” می دانستیم که اگر به اینجا بیاییم و اشتباه کنیم، آنها استفاده خواهند کرد و همین طور از ضربات آزاد بهتر می برند.

ما شخصیت و سخت‌کوشی مان را نشان دادیم اما اگر خوب بازی کنیم، نیاز نداریم که چنین چیزهایی را به نمایش بگذاریم. ما بهتر خواهیم شد و امروز هم بخشی از پروسه است اما دو امتیاز از دست دادیم.”

سرمربی آبی ها همچنین در ادامه گفت:” ما اشتباهاتی در دفاع داشتیم که به سه گل منجر شد. آنها روی سه موقعیت، سه گل زدند که کار ما را خیلی سخت کرد.

به جز آن سه موقعیت، کنترل بازی در دست ما بود. ما موقعیت هایی داشتیم و مسئله این بود که ما در نیمه دوم، چقدر شخصیت مان را نشان بدهیم. من احساس می کردم که می توانیم؛ هرچند به هر حال دو امتیاز از دست دادیم.

ما باید توپ را سریع تر به گردش دربیاوریم. سرعت چرخش توپ در نیمه اول کم بود. وقتی سریع تر توپ را به گردش درآوردیم، توانستیم از آنها عبور کنیم و موقعیت های خطرناک تری به وجود بیاوریم.

این نیاز به چند تغییر دارد. نکات مثبتی در بازی ما بود. اما احمق هستم اگر بخواهم بگویم که می توانیم سه اشتباه کنیم، خودمان را حسابی به دردسر بیندازیم و من از آن این اتفاق خوشحال باشم. باید بپذیریم که این بخشی از پروسه ساخت تیم است.”

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.