آقای آذری شما هم بلدید اعتراض کنید؟

در واکنش به انتشار لیست تیم ملی نوجوانان!

dبه گزارش ورزش آزاد؛ در حالی که این اعتراض رسانه ای شده اما از استان بوشهر مسئولی صدای اعتراضش به فدراسیون و سرمربیان تیم ملی نوجوانان ایران نمیرسد!

فوتبال بوشهر همیشه در عرصه سازندگی بهترین آمار ممکن را داشته و بازیکنان بزرگ زیادی را در تیمهای درجه یک ایرانی و حتی اکنون اروپایی دارد اما در اسامی نهایی تیم ملی نوجوانان هیچ بوشهری دیده نمی شود!از تهران بیش از ۱۴ بازیکن در لیست حاضر هستند اما از بوشهر هیچ بازیکنی نیست! شاید وقتش رسیده صدای اعتراض منطقی و حق این نوجوانان بلندتر به مربیان تیم ملی نوجوانان برسد!

برخی دوستان بارها اعلام کرده اند فوتبال بوشهر در بخش باشگاهی مدیرانی را باید تربیت کند تا در این گونه مواقع بلد باشند از حق

استعدادهای استان دفاع کنند!

سعید آذری اینگونه نوشت:

فدراسیونی که باشگاه‌های سازنده را نمی‌بیند، لیست تیم ملی نوجوانان را که دیدم شوکه شدم. از مهد فوتبال سازنده ایران فولاد خوزستان با تمام سرمایه گذاری، تلاش شبانه‌روزی صرفاً یک نوجوان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.

و باز هم یک اشتباه استراتژیک دیگر، لیستی که در ابتدا برای فدراسیون فوتبال آسیا رد شده است تا در مراحل بعد نتوان تغییر داد.

سازندگی شعاری که در حد باشگاهها می ماند، آقای عبدی آیا باید حتما مرکز نشین باشند تا ملی‌پوش شوند؟ وقتی در رسانه ملی باشگاه‌ها را زیر سوال می برد که سازندگی نمی کنند حتی به این فکر نمی‌کنید که باشگاهی به نام فولاد وجود دارد؟تبعیض تا کی؟

خوزستان مهد سازندگی است آقایان، از جایتان بلند شوید و نگاهی به اطراف این کشور بکنید، شعای دیدتان را گسترش بدهید علما.

 

این لیست درحالی اعلام شده است که در فصل قبل رقابت‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان در رده های امید و جوانان به عنوان قهرمانی و در رده نوجوانان و نونهالان در جمع چهار تیم برتر و از امیدهای اصلی قهرمانی به حساب می‌رفت اما حضور تنها یک بازیکن از این تیم اعتراض شدید باشگاه فولاد و هواداران خوزستانی را در پی داشته است. سعید آذری با این صحبت ها به تصمیم حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان اعتراض کرد تا اینگونه به دنبال احقاق حق تیمش حتی اگر در رده پایه باشد، برود. گفتنی است تعدادی از بازیکنان تیم نوجوانان در تمرینات تیم بزرگسالان چه در فصل قبل و چه در فصل کنونی حضور پررنگ داشتند و تجربیات زیادی کسب کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا تغییری در لیست تیم ملی ایجاد می‌شود یا خیر.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.