هم گروهی طارمی بازیکن بوشهری پورتو با تیم گواردیولا

به گزارش ورزش آزاد؛ روز گذشته رقابت‌های مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و ۳۲ تیم حاضر در این تورنمنت رقبای خود را شناختند.

پس از اتمام دیدارهای مرحله پلی‌آف سرانجام روز گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ انجام گرفت و ۸ گروه چهار تیمی این تورنمنت مشخص شد؛ برای هواداران ایرانی شاید جذاب‌ترین اتفاق، چگونگی همگروه شدن تیم‌های پورتو و زنیت بود. تیم‌هایی که مهدی طارمی و سردار آزمون در آن توپ می‌زنند و به واسطه قهرمانی در لیگ داخلی نیز در سید نخست قرار داشتند و احتمالا رویارویی با تیم‌های نام‌آشنایی چون بارسلونا، اینتر، منچستر یونایتد، چلسی، دورتموند، منچسرسیتی، اتلتیکو مادرید و … وجود داشت.

اما در نهایت قرعه کشی انجام شد و یاران مهدی طارمی در تیم پورتو در گروه C با منچستر سیتی، المپیاکوس و مارسی همگروه شدند؛ بدون‌تردید جذاب‌ترین تقابل برای ستاره ایرانی، تقابل شاگردان پپ گواردیولاست.

دیداری که می‌تواند انگیزه فوق‌العاده به طارمی که در بدو ورودش به پورتو هم توانست با کسب پنالتی نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد، بدهد؛ ستاره ایرانی حالا این فرصت را دارد تا در مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپایی به میدان برود و امیدوار است بتواند در مقابل دیدگان پپ گواردیولا بدرخشد.

سردار آزمون دیگر ستاره ایرانی که در تیم زنیت توپ می‌زند و سابقه حضور در لیگ قهرمانان و حتی گلزنی مقابل تیم‌هایی چون بایرن را هم با پیراهن روستوف دارد، باید همراه تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند، لاتزیو و کلوب بروژ قرار گیرد. دیدار با دورتموندی که ستارگانی چون سانچو و هالند در آن بازی می‌کنند و بدون تردید تقابل ستاره جوان ایرانی زنیت و نروژی دورتموند می‌تواند یکی از جذابیت‌های فوق‌العاده تقابل زنیت و دورتموند باشد؛ همچنین که تقابل سردار با ایموبیله مهاجم لاتزیو که توانست کفش طلا را در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ از آن خود کند، یکی دیگر از دوئل‌های جذاب به شمار می‌رود.

حالا باید دید این دو ستاره ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا چه میزان فرصت بازی را پیدا می‌کند و در مقابل تیم‌هایی چون منچسترسیتی، دورتموند و لاتزیو چه نمایشی را از خود می‌توانند به جای بگذراند؟ نمایشی که می‌تواند آینده فوتبالی این دو ستاره را تحت الشعاع قرار دهد و بدون تردید نام آن‌ها را در فوتبال اروپا بار دیگر بر سر زبان‌ها خواهد انداخت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.