استان بوشهر در فوتبال پایه از دیرباز صاحب رتبه بوده است

به گزارش ورزش آزاد؛  محمد پولادی سرپرست تیم نوجوانان شاهین بوشهر در یادداشتی خطاب به خانواده های بازیکنان تیمهایی پایه نوشت.

استان بوشهر همواره فوتبال پایه و از دیر باز صاحب رتبه در فوتبال کشور بوده و در ۱۰ سال اخیر نیز تیمهای مختلفی در استان به لیگ برتر در سطوح مختلف راه یافته اند و خدا را شکر فضا برای درخشش استعدادهای فوتبالی بوشهر در سطوح پایه بخاطر تعدد تیمها کاملا مهیاست.

چند مدتی است افرادی در انتقالهایی که به یک اپیدمی خطرناک تبدیل شده اند ، بازیکنان نوجوان بوشهری را با وعده هایی واهی راهی تیمهای نه چندان مطرح پایتخت می کنند که در لیگهای شهرستانی و استانی فعالیت دارند و این در حالی است که استان بوشهر دارای ۳ نماینده (شاهین شهرداری بوشهر ، امید گناوه و پارس دشتستان) در لیگ برتر نوجوانان کشور می باشد و مشخص هست که اگر بازیکنان با کیفیت باشد قطعا جذب این تیمها خواهند شد و در سطحی پایینتر لیگ استان بوشهر دارای ۱۰ تیم می باشد.

حال روی سخن با خانواده هاست که سرنوشت فرزندان خود را به بازی نگیرند و بدانند بازیکنانی همچون محمد محبی ، مهدی قائدی، محمد شریفی ، مهدی طارمی ، محمد مشایخ ، محمد دانشگر ، متین کریم زاده و .. محصول تیمهای پایه استان بوشهر هستند.

پس خواهشا سرنوشت فرزندان خود بدست کسانی که هم اشتباه راه می رند و هم راه را اشتباهی می روند ندهید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.