باز هم بی مهری به بازیکنان بومی

به گزارش ورزش آزاد؛ وقتی از فوتبال در استان بوشهر صحبت می شود ،یادآوری یک نکته ضروری است که :استعداد در این استان آنقدر زیاد است که ما در تیم ملی بزرگسالان ایران که متعلق به بیش از ۸۰ میلیون ایرانی است دو نماینده شایسته {طارمی و قایدی} داریم ،اما در استان خودمان با وجود تلاشهای زیاد باز هم شاهد بی مهری هایی هستیم که نمی توان به سادگی از آنها گذشت.

شنیده شده در تمریناتی که به تازگی آغاز شده، یک بازیکن بومی که سابقه دو صعود پیاپی را در کارنامه دارد{از لیگ دو به لیگ یک،از لیگ یک به لیگ برتر} در تمرین حاضر می شود تا شانس خود امتحان کند.از او سوال می شود پست بازی ات چیست ؟پاسخ میدهد هافبک راست …این جوان در پست دفاع چپ بکار میگیرند ….نیاز به کنکاش زیادی نیست و خیلی راحت اگر این موضوع را با فوتبالی ها مطرح کنید یک پاسخ راحت دریافت خواهید کرد:برای خط زدن بازیکن بهترین کار بازی دادن او در پستی است که اصلا تبحری ندارد!!

انگار نه درسی میگیرند و نه دوست دارند این همه بازیکن با انگیزه در سراسر استان دیده شوند،شاید دیده شدن بازیکن از دیلم و گناوه، سیراف و عسلویه،جم و ریز ،بوشهر و دلوار،جیب یک عده را پر نمیکند که قطعا همنیگونه است! اما سر این مسئله تعارفی نداریم و باید هر چه زودتر این وضعیت باز شود تا اهالی فوتبال بدانند چه بر سر بازیکنان مظلوم استان می آید!

در روزهای آینده و با روند یارگیری که در پیش است ،بهتر میتوان به برخی اسمها و ورود و خروج ها رسید که اگر قرار به خدمت به این جوانان است باید هر چه سریعتر تکلیف خیلی اتفاقات روشن شود!/ فوتبال بوشهر

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.