هیات فوتبال بوشهر منفعل تر از همیشه

به گزارش ورزش آزاد؛ فوتبال بوشهر که زمانی زبانزد خاص و عام بود بعد از سقوطهای پی در پی، هیات فوتبال آن از همیشه منفعل تر شده است.

سمنانی ها که میزبان دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر بودند و علیرغم ذینفع نبودن در نتیجه این میزبانی حرکتی ارزشمند را از طریق هیات فوتبال شهرستان سمنان به نمایش گذاشتند و در پایان هر دیدار براساس نظرات کارشناسانی که مدنظر داشتند ضمن معرفی بهترین بازیکن هر دیدار  هدیه ایی نیز به رسم یادبود اهداء می نمودند که به نوبه خود عامل انگیزشی خوبی برای بازیکنان بود که این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

پیش بینی می شد که این حرکت انگیزشی در بوشهر امتداد پیدا می‌کرد. فوتبال بوشهر همیشه در اخلاق و اخلاق مداری شُهره خاص و عام بوده و داعیه ی آن را دارد که اولین توپ فوتبال و بازی فوتبال از بوشهر شروع شده است. انتظار می‌رفت فوتبالی با این قدمت هیات فوتبال آن هم رهرو حرکت جالب و قابل تقدیر سمنانی ها میشدند که متاسفانه در روز اول این اتفاق عملی نگردید. امیدواریم تا فرصت هست حداقل برای دو روز پایانی این مسابقات فکری شود.تا حداقل در روزهایی که فقط مُهر سقوط و ناکامی بر پیشانی این فوتبال نگون بخت خورده می شود نام فوتبال بوشهر بار دیگر زبان زد خاص و عام شود./ ورزش بوشهر

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.