دروازه بان تیم نونهالان پارس برازجان بیشتر بشناسید+ عکس

به گزارش ورزش آزاد؛ عابد تمدنی/ اشکان راشدی متولد ۱۳۸۵ساکن آبپخش و بازیکن تیم نونهالان پارس دشتستان فوتبال خود را از تیم ساتراپ آبپخش این شهرستان شروع کرد.

اشکان در یک بازی دوستانه بین تیم آبپخش و تیم پارس انجام داد و به درخواست مسئولان باشگاه پارس به این تیم پیوست و فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه پارس و زیر نظر مربیان این باشگاه شروع کرد.

وی دروازبانی را زیر نظر مربیان دروازبان آقایان ابراهیم علیپور، حسن ابوالفتعی دوره دیده است.

این دروازبان آینده دار پارس دشتستان از سن ۱۰ سالگی زیر نظر مربیان پارس آقایان سهراب زنده باد، ابراهیم علیپور، حسن ابوالفتعی، مسعود فتحی و حامد اگه آغاز کرده است وی فوتبال خود را مدیون پدرش و باشگاه بزرگ پارس می داند.

راشدی در سن ۱۳ سالگی زیر نظر سرمربیگری آقای فتحی در لیگ برتر نونهالان کشور دروازبانی کرده و در ۹ بازی ۵ کلین شیت داشته است.

اشکان به درخواست پدرش و علاقه خود به دروازبانی این پست را انتخاب کرد، وی پیشرفت خود را در باشگاه پارس دشتستان می داند، آرزوی اشکان پوشیدن لباس مقدس تیم ملی و پوشیدن لباس باشگاه استقلال است و می گوید تمام تلاش خود را می کند که لژیونر شود.

این دروازبان خوش اخلاق در رده نونهالان در تیمهای چون ساتراپ آبپخش، پارس دشتستان و شاهین بوشهر بازی کرده است.

اشکان راشدی در فصل ۹۸.۹۹ در تیم پارس دشتستان در لیگ برتر نونهالان کشور شرکت کرد و با دروازبانی خود تواست کمک های زیادی به تیم پارس کند.

این دروازبان خوش اخلاق و آینده دار استان در بازیهای که در لیگ برتر نونهالان کشور انجام داد توانست در شش دیدار مقابل البدر بندر کنگ، مس رفسنجان، نوژن اصفهان، نوین فولاد یزد و ایساتیس یزد توانست کلین شیت کند.

این دروازبان خوش قامت پارس ۳۵ بازی لیگ برتر کشور در کارنامه خود دارد.

وی علاقه زیادی به دروازبان بایرمونیخ آلمان مانوئل نویر که الگوی وی این دروازبان معروف آلمانی می باشد.

راشدی در تیم با امیر حسین درون و میلاد بازیار صمیمی است و یکی طرفداران تیم استقلال و رئال مادرید می باشد.

اکادمی پارس دشتستان با مربیان مجرب توانسته بازیکنان زیادی برای استان و کشور معرفی کند و مسئولان باید قدر زحمات مدیران و مربیان این باشگاه بیستر بدانند.

باشگاه پارس دشتستان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر کشور حضور دارد این باشگاه با بازیکنانی که در اکادمی خود پرورش داده کمک های زیادی به فوتبال دشتستان و استان کرده است.

مسئولان ورزشی استان باید قدر بازیکنانی مثل اشکان راشدی بیشتر بدانند نزارن این استعدادها از بین بروند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.