از استعدادی چون اختر شهر بیشتر خواهید شنید

به گزارش ورزش آزاد؛ روستا فوتبال خیز و فوتبالیست ساز بنه گز تنگستان تا به امروز خروجی بسیاری داشته است درسته امروز حال دل فوتبال این دیار گرفته، ولی نمی شود از بازیکنان با استعدادش گذشت بی دلیل، تیم های پرسپولیس، استقلال و کارگر بنه گز تنگستان برای معرفی جوان ها به فوتبال استان وکشور بسیار هزینه کرده اند.

رضا اخترشهربیست ساله در رده های سنی نوجوانان تا جوانان استقلال سه سال آقای گل شده و درسن شانزده سالگی برای بزرگسالان آبی پوشان بازی نموده است و به مدت چهارسال در رده های پایه ی کارگر بازی کرده تا به بازوبند کاپیتانی این تیم در رده سنی امید کشور رسیده است.

رضا اخترشهر سکوی پرتاب خود را باشگاه کارگر بنه گز می داند و می گوید در فوتبال مدیون آقایان حاج علی عالی نژاد و هادی عالی پور هستم که طی چهار سال گذشته همه طوره کمک ام کردند تادرفوتبال پیشرفت نمایم .

آرزوی اش این است در فوتبال پیشرفت کند و یک روز به پیراهن مقدس تیم ملی برسد و در اروپا بازی کند خودش اینگونه می گوید تمام تلاش ام می کنم که در فوتبال کشور دیده شوم و حق ام از فوتبال بگیرم اخترشهر اخیرا جذب تیم بزرگسالان خوشه طلایی ساوه شده وفصل جدید باید شاهد درخشش اش در لیگ آزادگان باشیم از تمامی مربیانش که برایش زحمت کشیدند تقدیر می کند.

و می گوید باید هدف داشته باشیم نه آرزو چون هیچ چیز غیر ممکن نیست ، از استعدادی چون اخترشهر درآینده بیشتر درفوتبال کشور خواهید شنید.

حسن غریبی

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.