علی احمدی بخاطر شاهین بوشهر قید بازی در پاس تهران را زد

به گزارش ورزش آزاد؛ علی احمدی همچون سایر فوتبالیست ها از دل محله ات در فوتبال برخاسته شد محله سنگی و زمین های خاکی و با صفای دیروز پر بود از مرواریدهای درخشان همچون عباس احمدی، محمود ابراهیم زاده، رضاماهینی، ابراهیم رفعت بوشهری، مرحوم عالی غریبی و علی احمدی خوش تکنیک و با اخلاق، حدودا سال چهل و هشت برای پاس بوشهر بازی می کرد در ایامی که جام تخت جمشید حال و هوای دیگری داشت.

علی احمدی از پاس تهران خواهان داشت به دلیل اینکه برادر سرمربی پاس حسن آقا حبیبی در بوشهر سرگرد اداره آگاهی بود، از بازی دل نواز این فوتبالیست ممتاز دیروز لذت می برد به ایشان پیشنهاد داد که جذب پاس تهران شود.

ولی به ندای قلب اش پاسخ داد و پیراهن شاهین بوشهر پوشید چون به این تیم علاقه مند بود جناح چپ شاهین باآمدنش بیمه شد در تمامی بازی های جام تخت جمشید بازی کردو کم نگذاشت هر آنچه یک فوتبالیست می خواست در وجود این مرد بزرگ نهفته بود، فوتبال اش که نمونه بود.

ولی اخلاق و مرامش بی نظیر و شاید کم نظیر بود در رفاقت کم نمی گذاشت، پیراهن تیمی که می پوشید باعشق بازی می کرد تعصب اش بی همتا بود به هرحال پیشکسوتان گنجینه ی ماندگار فوتبال هستند باید قدردان آنها بود بابت سال های طلایی فوتبال بوشهر که تکرار نشدنی است از زحمات دلسوزانه مرد ادب و معرفت جناب آقای علی احمدی قدردانی می کنم.

امیدوارم هر کجا که هست سالم و تن درست باشد فوتبال امروز بوشهر مدیون این انسان های سترگ است مانا و پاینده باشند.

یادداشت: حسن غریبی

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.