هیئت فوتبال مجوز تیمداری ندارد/ تیمداری کارگر بنه گز در لیگ سه کشور

به گزارش ورزش آزاد؛ مهدی موزیری رئیس هیئت فوتبال تنگستان از آخرین تحولات در تیمهای کشوری شهرستان را اینگونه تشریح کرد: در تنگستان سه نماینده در لیگهای مختلف فوتبال کشور داریم؛ یک تیم شاهین بندر عامری که فصل گذشته قهرمان لیگ دسته سوم کشور شد و جواز حضور در لیگ دسته دوم را گرفت. با پیگیریهای صورت گرفته انشالله امسال بعنوان نماینده شایسته استان در لیگ دو شرکت خواهد کرد و از نام بزرگ تنگستان در ورزش دفاع خواهد کرد.

وی افزود: دو‌ نماینده دیگر ما از بنه گز بودند، یعنی کارگر بنه گز در لیگ یک امیدهای کشور و آبی دلان بنه گز هم که در مرحله اول لیگ دسته سوم کشور حضور داشتند، این تیمها بخاطر شرایط مالی متاسفانه نتوانستند امسال فعالیتشان را ادامه دهند و امتیاز خود را واگذار کردند که البته باشگاه کارگر برنامه های خوبی برای حضور در لیگ سه بزرگسالان کشور دارد و خبرهای خوبی در روزهای آینده به گوش خواهد رسید و تیم آبی دلان نیز در صدد خرید امتیاز لیگ بزرگسالان استان می‌باشد.

موزیری خاطرنشان کرد: تیمهای فوتبال توسط بخش خصوصی و بعضا دولتی اداره می شوند و هیئت فوتبال مجوز تیمداری ندارد و مهتر از آن منابع مالی نیز برای این کار ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد که انشالله مسئولین شهرستان در راس آن جناب آقای فرماندار که خود از چهره های ورزشی هستند با رایزنی و جلسات با شرکتها و گمرکات بتوانند قسمتی از دغدغه های مالی فوتبال شهرستان را مرتفع کند.

رئیس هیئت فوتبال تنگستان یادآور شد: این دوره با وجود دکتر کرمی نماینده مردم در مجلس، ما قدرت چانه زنی بسیار خوبی در استان جهت جذب اعتبار در حوزه ورزش خواهیم داشت. با جلساتی که با ایشان در همین مدت کوتاه داشتیم برنامه بسیار خوبی دارند که نویدبخش آینده ای روشن برای ورزش شهرستان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.