نماینده تنگستان و دشتی پر پرواز شاهین تنگستان باشید

به گزارش ورزش آزاد؛ سهمیه های کشوری فوتبال تنگستان به غارت رفت! از سه امتیاز کشوری به یک امتیاز رسیدیم تیم های استقلال و کارگر بنه گر واگذار شد شاید مدیران زجر کشیده این دو باشگاه مقداری از غم وغصه تیم داری راحت شده باشند ولی جوان های فوتبالیست و استعدادهای شهرستان تنگستان به کجا پناه ببرند!

در شهر بوشهر تیم های ایران جوان و شاهین شهرداری بوشهر که برای از ما بهترون است ! اصلا نگاهی به فوتبالیست های مظلوم شهرستانی نمی کنند! تنها یک تیم برای تنگستان بزرگ باقی مانده است که آن هم تنهای تنهاست!!!

از نماینده شجاع مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست کمک داریم جناب دکترکرمی بیائیدپرپروازشاهین تنگستان شوید فوتبالیست های مستعد شهرستان در لیگ سه کشور به خوبی درخشیدند و قهرمان ایران شدند تا وارد لیگ دو شوند.

امروز تنها تیم روستایی کشور برای پرواز در آسمان نیاز به حمایت دارد، خانواده بزرگ فوتبال تنگستان از حضرتعالی توقع دارند همت کنید و شاهین بندرعامری را یاری نمائید خیلی فوری اتاق فکری تشکیل دهید آقایان: دکترکرمی نماینده مردم، مهندس رفیعی پور فرماندار تنگستان، موزیری رئیس هیات فوتبال تنگستان، خانم جعفریان مسول اداره ورزش تنگستان، جناب مهندس شکوه شهردار اهرم و شورای شهر اهرم حمایت از شاهین تنگستان خواسته به حق اهالی فوتبال شهرستان است با حمایت از شاهین نماینده دیار خودشور نشاط تزریق جامعه جوان شهرستان تنگستان کنید جناب دکترکرمی تا امتیاز لیگ دویی شاهین بندرعامری واگذار نشده دست به کار شوید و فوتبال تنگستان را نجات دهید.

حسن غریبی

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.