آماده برگزاری مسابقات لیگ های استانی هستیم/ آغاز مسابقات در گرو صدور مجوز توسط ستاد کرونای استان

به گزارش ورزش آزاد؛ دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گقت : آماده برگزاری مسابقات لیگ های استانی هستیم هرچند آغاز این مسابقات در گرو صدور مجوز توسط ستاد کرونای استان است.

حسین مرادی امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: با برنامه ریزی های مناسب انجام شده ،اماده برگزاری مسابقات فوتبال در رده های مختلف در سطح استان هستیم.
وی افزود: هیات فوتبال استان بوشهر و کمیته برگزاری این هیات طی جلسات مکرر ، آیین نامه مسابقات و دستورالعمل های مورد نیاز را تدوین و با تاییدهیات رئیسه ، ابلاغ شده است.
دبیر هیات فوتبال استان بوشهر با اعلام این که زمان دقیق مسابقات استانی و زیرگروه های کشوری مشخص نشده است ، گفت: زمان آغاز مسابقات فوتبال در استان ، تابع تصمیمات ستاد کرونای این استان است و با توجه به مکاتبات انجام شده ، منتظر اعلام رسمی این ستاد هستیم.
دبیر هیات فوتبال استان بوشهر با اعلام این که در آخرین نشستی که با دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران پیرامون آغاز مسابقات لیگ های استانی،  در این خصوص گفتگو شده است ، بیان کرد: در آن نشست تاکید شد که آغاز مسابقات فوتبال در سطح استان ها ، صرفا با مجوز ستاد کرونای آن استان قابل انجام است.

وی ادامه داد: پس از این که مجوز برگزاری مسابقات از ستاد کرونای استان دریافت شد ، یک زمان مشخص برای شروع تمرین تیم ها در نظر گرفته می شود و پس از آن لیگ های استانی آغاز می گردد.

مرادی یادآور شد: به زودی پنجره نقل و انتقالات برای تیم های استانی باز می شود که پیسش از آن ، اطلاع رسانی لازم نیز انجام می شود.
دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت: اخیرا نامه ای از طرف هیات فوتبال استان بوشهر به باشگاه ها اعلام شده و از آنها خواسته ایم که در صورت این که مجوز برگزاری مسابقات از طرف ستاد کرونای استان صادر شده ، تمایل خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام نمایند.

وی افزود: اگر چه برنامه مسابقات سال جاری را به شکل کامل و در قالبی کلان هدف گذاری کرده ایم اما به دلیل شرایط خاص کرونایی و عدم پیش بینی وضعیت این ویروس منحوس در آینده ، به شکل هفتگی و کوتاه مدت برنامه ها را اعلام می کنیم تا تیم ها چالشی بابت هزینه سفر و تهیه و تدارک نداشته باشند

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.