خبرهای خوب در اردوی استقلال

به گزارش ورزش آزاد؛ اگر چه نگرانی‌های هواداران استقلال در چند روز اخیر بابت وضعیت باشگاه به اوج خود رسیده بود اما اخباری که از درون باشگاه به گوش می‌رسد حاکی از آن است که هیئت مدیره و سرپرست جدید باشگاه توانسته‌اند دغدغه های طرفداران را برطرف سازند، هر چند هنوز هیچ اتفاقی قطعی نشده است.

عصر امروز احمد مددی درباره وضعیت دیاباته آقای فصل گذشته‌ی لیگ برتر عنوان کرد: همه مقدمات بازگشت دیاباته به استقلال فراهم شده و مطالبات او هم به حسابش واریز شده است. دیاباته هم منتظر است تا مجوز خروج از فرانسه‌اش صادر شود. اگر این اتفاق رخ دهد، دیاباته فردا بعد از ظهر راهی دوحه می‌شود و از آنجا به تهران می‌آید.

مددی امروز درباره توافق با میلیچ هم صحبت کرد؛ پس از مدت ها کش و قوس به نظر می‌رسد استقلالی ها مدافع کروات فصل پیش خود را دوباره فرا می خوانند و او نیز خواسته‌های خود را کاهش داده است. سرپرست استقلال درباره میلیچ گفت: میلیچ قبل از ورود من به باشگاه طی نامه‌ای درخواست فسخ قرارداد کرده بود و ما هم اعلام کردیم اگر دوستدار این است که دوباره در استقلال ادامه دهد، طی یک درخواست جدید به ما اعلام کند که فسخ منتفی است و من دوست دارم با این شرایط به استقلال بیایم، ما هم برای آمدن او به ایران برنامه ریزی می کنیم.

میلیچ هم ساعتی پیش در صفحه اینستاگرام خود خبر از بازگشت به ایران و پیوستن به اردوی استقلال داد تا حرف‌های سرپرست باشگاه استقلال را تایید کند.

هم‌چنین با اعلام مهدی عبدیان، دیگر عضو هیئت مدیره استقلال، علی کریمی فردا برای مذاکره به ایران بازخواهد گشت. او در این باره گفت: علی کریمی احتمالا فردا به تهران می‌آید. در این مدت به طور تلفنی با کریمی و حضوری با مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده‌ام. کریمی استقلال را دوست دارد و برای تیم خود زحمت زیاد کشیده است. ما هم پیشنهاد خود را به او داده‌ایم و امیدواریم در نهایت اتفاقی رخ دهد که هواداران را خوشحال کند.

هم‌چنین احمد مددی و مهدی عبدیان در مصاحبه های جداگانه اعلام کردند مطالبات شفر، جپاروف و پاختاکور نهایتا تا اوایل هفته آینده پرداخت خواهد شد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شود.

اگرچه هنوز هیچ کدام از خبرهای ذکر شده به صورت رسمی اتفاق نیفتاده است، اما استقلالی‌ها می توانند خوش‌بین باشند تا بعد از چند سال، شاکله‌ی تیم خود را حفظ کرده و ستاره‌ای را در فصل نقل و انتقالات از دست نداده اند.

با حفظ بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته و خرید چند بازیکن برای تقویت تیم، حالا محمود فکری می تواند با خیال راحت تیم قدرتمند خود را برای کسب عنوان قهرمانی هدایت کند؛ اتفاقی که هواداران استقلال بعد از سال‌ها تشنه‌ی آن هستند و به کمتر از آن رضایت نخواهند داد.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.