بسته خبری ورزشی/ رای کمیته انضباطی؛ دغدغه ۷ میلیاردی پیش روی مدیران پارس جنوبی/ نماینده تنگستان و دشتی پر پرواز شاهین تنگستان باشید

به گزارش ورزش آزاد؛ بسته خبری ورزشی این هفته، رخدادهای ورزشی رشته‌های مختلف را اطلاع رسانی می‌کند.

هواداران شاهین تجمع کردند هرچه با تعداد کم درود به شرفشان

به گزارش ورزش آزاد؛ وضعیت نامعلوم باشگاه شاهین شهرداری بوشهر باعث شده هواداران این تیم دل نگران آینده تیم خود باشند.

تیم بزرگسالان و چند رده تیم های پایه ای در حال انحلال هستند! اصلا کسی دردش نمی آید که دارد چه بر سر فوتبال بوشهر و فوتبالیست های با استعداد بومی می آید؟!

فقط تا ۲۴ساعت دیگر سامانه ثبت نام بازیکنان پایه ی کشور بسته می شود یعنی سقوط تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید شاهین شهرداری یعنی روز سیاه فوتبال بوشهر یعنی بی کفایتی مسولین استان در قبال نسل جدید فوتبال بوشهر!

 

محمود هم شاهینی است و هم آرامش بخش هر تیم

به گزارش ورزش آزاد؛ فوتبال اش از تیم دارائی بوشهر شروع کرد تیمی که روی بدنسازی و قدرت بدنی جدی کار می کرد آن ایام داشتن استاد فکی برای تیم محله عاشوری غنیمت بود حضور برادران نبات خور، حسنعلی شادکام، حسین صمیمی، حجت الله قاسمی ، محمدحسن ماهینی ، عباس تامینی،علی اکبر مظفری ، علی معروف خانی و محمود آرامش جوان اما باانگیزه از تیم دارئی یک تیم قدرتمند ساخته بودند این مربی ها آقایان: رحمان نبات خور، تامینی و جلیلی برای جوان های دیروز تیم دارائی خیلی زحمت کشیدند، دعوت آرامش به تیم های منتخب نوجوانان،جوانان و امید حتی بزرگسالان بوشهر توسط جلال غریب زاده صورت گرفت این مدافع چپ پا در فوتبال پیشرفت زیادی نمود.

سال هفتاد پیشنهاد بازی در تیم شاهین به دستش رسید ولی باشگاه دارئی رضایت نامه اش صادر نکرد وقتی تیم دارائی امتیازش به بسیج واگذار شد محمودآرامش به سن سربازی رسید و در تیم بسیج فوتبالیست سرباز گردید ، حدودا اوخر سال هفتاد و چهار تا هشتاد و چهار پیراهن سفید رنگ شاهین بوشهر پوشید درسال هفتادو شش به تیم ابومسلم خراسان در لیگ یک کشور پیوست وشاگرد اکبر میثاقیان شد همان سال موفق شدند به لیگ برتر صعود نمایند و دوباره بازگشت به خانه و پوشیدن پیراهن شماره سه ” شاهین و خاطرات شیرین اش برای محمود آرامش متعصب رقم خورد و تا پایان بازیگری به پیراهن تیم اش وفادار باقی ماند.

محمود آرامش وقتی رباط صلیبی پاره کرد کفش هایش برای همیشه آویخت و وارد عرصه معلمی شد اولین تیمی که به عنوان مربی انتخاب نمود تیم ندسا بوشهر بود.

مربی گری را همین گونه ادامه داد یک مربی سخت کوش وبه روز می باشد “محمود هم شاهینی است و هم آرامش بخش هرتیم است
در صعود “شاهین بندرعامری تنگستان” به لیگ دو کشور بی نهایت وقت گذاشت تا توانست در صعود تیم اش نقش آفرینی کند باید از داشته های فنی این مربی بومی و باکیفیت بهترین بهره برد چون هیچ چیز از مربیان غیربومی کم ندارد آرامش به راحتی یک تیم را به ساحل آرامش می رساند./ حسن غریبی

 

رئیس جدید هیئت ورزش روستایی تنگستان منصوب شد

رئیس هیئت روستایی تنگستان با حضور فاطمه جعفریان رئیس اداره ورزش و جوانان، سحر پولادی‌نژاد عضو شورای شهر اهرم و سعید اسماعیلی رئیس هیئت روستایی و بومی محلی استان بوشهر تودیع و معارفه شد.

طی حکمی از سوی سعید اسماعیلی رئیس هیئت روستایی و بومی محلی استان بوشهر، محمد عاشوری بعنوان رئیس هیئت روستایی تنگستان منصوب و از زحمات مهدی موزیری که به مدت ۶ سال عهده دار این هیئت بود، تقدیر به عمل آمد.

عاشوری پیشتر بعنوان دبیر این هیئت مشغول فعالیت بود.

 

کادر فنی ایرانجوان در حال تکیمل شدن است+عکس

طبق اعلام رسمی رسانه ایرانجوان،حمید معماری به عنوان کمک اول و مدیر تیمهای پایه کنار خرمزی فعالیت خواهد کرد.

عبدالله قوسی بازیکن سابق برق شیراز و باشگاه ایرانجوان یکی دیگر از دستیاران خرمزی می باشد که وارد دنیای مربی گری می شود.

محمد میهندوست مربی بدنساز بوشهری که چند روز پیش به همراه پارس جنوبی قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی گردید به عنوان بدنساز ایرانجوان قرارداد بست.

برگزاری مسابقات ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در کنگان

به گزارش ورزش آزاد؛ حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ورزشی باهمکاره اداره ورزش و جوانان کنگان و هیات ورزشهای همگانی شهرستان مسابقات ورزشی بصورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ورزشی باهمکاره اداره ورزش و جوانان کنگان و هیات ورزشهای همگانی و سایر هیات های شهرستان مسابقات ورزشی بصورت مجازی و حضوری برگزار می شود.
حسین پور افزود: دیدار با خانواده مطهرشهدا و دیدار و تجلیل از پیشکسوتان ورزش شهرستان کنگان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

ابلاغ حکم زارعی به عنوان رئیس هیات دو چرخه سواری استان بوشهر

به گزارش ورزش آزاد؛ رئیس فدراسیون دو چرخه سواری ایران حکم رسول زارعی رابه عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری استان بوشهر را ابلاغ کرد.

رسولزارعی ا که در مجمع انتخابات هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر توانسته بود با کسب رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیات دو چرخه سواری استان بوشهر انتخاب شود اکنون پس از ابلاغ خسروقمری ریاست فدراسیون دو چرخه سواری جمهوری اسلامی ایران رسماً کارِ خود را در این مسئولیت آغاز کرد.

دروازه

بان تیم نونهالان پارس برازجان بیشتر بشناسید+ عکس

به گزارش ورزش آزاد؛ عابد تمدنی/ اشکان راشدی متولد ۱۳۸۵ساکن آبپخش و بازیکن تیم نونهالان پارس دشتستان فوتبال خود را از تیم ساتراپ آبپخش این شهرستان شروع کرد.

اشکان در یک بازی دوستانه بین تیم آبپخش و تیم پارس انجام داد و به درخواست مسئولان باشگاه پارس به این تیم پیوست و فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه پارس و زیر نظر مربیان این باشگاه شروع کرد.

وی دروازبانی را زیر نظر مربیان دروازبان آقایان ابراهیم علیپور، حسن ابوالفتعی دوره دیده است.

این دروازبان آینده دار پارس دشتستان از سن ۱۰ سالگی زیر نظر مربیان پارس آقایان سهراب زنده باد، ابراهیم علیپور، حسن ابوالفتعی، مسعود فتحی و حامد اگه آغاز کرده است وی فوتبال خود را مدیون پدرش و باشگاه بزرگ پارس می داند.

راشدی در سن ۱۳ سالگی زیر نظر سرمربیگری آقای فتحی در لیگ برتر نونهالان کشور دروازبانی کرده و در ۹ بازی ۵ کلین شیت داشته است.

اشکان به درخواست پدرش و علاقه خود به دروازبانی این پست را انتخاب کرد، وی پیشرفت خود را در باشگاه پارس دشتستان می داند، آرزوی اشکان پوشیدن لباس مقدس تیم ملی و پوشیدن لباس باشگاه استقلال است و می گوید تمام تلاش خود را می کند که لژیونر شود.

این دروازبان خوش اخلاق در رده نونهالان در تیمهای چون ساتراپ آبپخش، پارس دشتستان و شاهین بوشهر بازی کرده است.

اشکان راشدی در فصل ۹۸.۹۹ در تیم پارس دشتستان در لیگ برتر نونهالان کشور شرکت کرد و با دروازبانی خود تواست کمک های زیادی به تیم پارس کند.

این دروازبان خوش اخلاق و آینده دار استان در بازیهای که در لیگ برتر نونهالان کشور انجام داد توانست در شش دیدار مقابل البدر بندر کنگ، مس رفسنجان، نوژن اصفهان، نوین فولاد یزد و ایساتیس یزد توانست کلین شیت کند.

این دروازبان خوش قامت پارس ۳۵ بازی لیگ برتر کشور در کارنامه خود دارد.

وی علاقه زیادی به دروازبان بایرمونیخ آلمان مانوئل نویر که الگوی وی این دروازبان معروف آلمانی می باشد.

راشدی در تیم با امیر حسین درون و میلاد بازیار صمیمی است و یکی طرفداران تیم استقلال و رئال مادرید می باشد.

اکادمی پارس دشتستان با مربیان مجرب توانسته بازیکنان زیادی برای استان و کشور معرفی کند و مسئولان باید قدر زحمات مدیران و مربیان این باشگاه بیستر بدانند.

باشگاه پارس دشتستان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر کشور حضور دارد این باشگاه با بازیکنانی که در اکادمی خود پرورش داده کمک های زیادی به فوتبال دشتستان و استان کرده است.

مسئولان ورزشی استان باید قدر بازیکنانی مثل اشکان راشدی بیشتر بدانند نزارن این استعدادها از بین بروند.

 

بازیکن بوشهری استقلال: اگر بخواهند می مانم

به گزارش ورزش آزاد؛ مهدی قایدی بعد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سوی دراگان اسکوچیچ به تیم ملی فوتبال دعوت شد و به اردوی تیم ملی رفت. او در بازی با ازبکستان و همچنان سفر به ترکیه نیز کنار تیم ملی بود و به ایران برگشت.

با وجود بازگشت قایدی از اردوی تیم ملی اما او چند روز در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد. قایدی امروز با تاخیر در محل بازی دوستانه استقلال و نفت مسجدسلیمان حضور یافت.

کته مهم درباره این بازیکن قوت گرفتن شایعه لژیونرشدنش است. قایدی که امروز با لباس شخصی به محل تمرین آبی‌ها رفت و خودش را به کادرفنی معرفی کرد، از یک تیم قطری پیشنهاد مالی خوبی دارد. با این حال باشگاه استقلال هنوز درباره وضعیت او تصمیمی نگرفته است. محمود فکری سرمربی آبی ها اما امروز اعلام کرد مخالف جدایی قایدی است.

قایدی امروز تمرینی با استقلال نکرد اما وقتی با پرسش خبرنگاران درباره ماندن یا رفتنش از این تیم مواجه شد گفت: «اگر باشگاه بخواهد می‌مانم و به کارم ادامه می‌دهم.»

قایدی همه چیز را درباره لژیونرشدنش با توجه به قراردادی که دارد به مسئولان باشگاه استقلال سپرده و باید منتظر ماند ودید چه اتفاقاتی پیرامون این مهاجم تکنیکی طی روزهای آینده رخ می‌دهد.

 

رای کمیته انضباطی؛ دغدغه ۷ میلیاردی پیش روی مدیران پارس جنوبی

به گزارش ورزش آزاد؛ محمد نصرتی مربی جوان پارسی ها که سابقه بازی در جام جهانی و قهرمانی آسیایی را در کارنامه دارد ،امسال دوست دارد تیمی مدعی را برای طرفداران پارس آماده کند.

در این شرایط اما بدهی های میلیاردی باشگاه که در نامه شهریور ماه امسال به بیش هفت میلیارد تومان رسیده، اصلی ترین دغدغه این روزهای باشگاه جمی به شمار می رود و همچنین طبق محتوای نامه ارسالی، حتی خطر کسر امتیاز و یا سقوط به دسته پایین تر نیز باشگاه را تهدید می‌کند.

پنجره نقل و انتقالاتی پارس جم با توجه به این نامه فعلا بسته است و مدیران این باشگاه باید هر چه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی های گذشته اقدام کنند تا نصرتی بتواند با فراغ بال بهتری لیگ را آغاز کند.

 

پرداخت هزینه ورودی رده پایه های شاهین بوشهر

به گزارش ورزش آزاد؛ سعید مسیگر مدیرعامل شاهین بوشهر در گفتگویی اظهار داشت : طی جلسه ای که بعد از ظهر امروز با حضور دکتر صالحیان شهردار محترم بوشهر و جمعی دیگر از مسئولان شهرداری برگزار شد، مقرر شد تمرینات تیم بزرگسالان شاهین شهرداری بوشهر طی ۴۸ ساعت آینده آغاز شود و در همین راستا با چند گزینه سرمربیگری نیز در حال مذاکره هستیم.

مسیگر افزود: جا دارد تشکر ویژه ای از جناب جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی، جناب گرواند استاندار محترم بوشهر داشته باشم که با پیگیری های مستمر خودشان نقش اصلی در کسب مجوز تیمداری شهرداری در فصل جدید را ایفا کردند.

وی اشاره کرد: نگاه ویژه جناب دکتر صالحیان به مقوله ورزش و تیم بزرگسالان و همچنین فعالیت تیمهای پایه بسیار تحسین برانگیز است و با مساعدت ایشان و مجموعه شهرداری ورودی تیمهای پایه جهت حضور در رقابتهای کشوری پرداخت و ثبت نام بازیکنان در سامانه نیز با همکاری همیشگی و صمیمانه هیات فوتبال استان و سازمان لیگ انجام خواهد شد.

 

نماینده تنگستان و دشتی پر پرواز شاهین تنگستان باشید

در شهر بوشهر تیم های ایران جوان و شاهین شهرداری بوشهر که برای از ما بهترون است ! اصلا نگاهی به فوتبالیست های مظلوم شهرستانی نمی کنند! تنها یک تیم برای تنگستان بزرگ باقی مانده است که آن هم تنهای تنهاست!!!

از نماینده شجاع مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست کمک داریم جناب دکترکرمی بیائیدپرپروازشاهین تنگستان شوید فوتبالیست های مستعد شهرستان در لیگ سه کشور به خوبی درخشیدند و قهرمان ایران شدند تا وارد لیگ دو شوند.

امروز تنها تیم روستایی کشور برای پرواز در آسمان نیاز به حمایت دارد، خانواده بزرگ فوتبال تنگستان از حضرتعالی توقع دارند همت کنید و شاهین بندرعامری را یاری نمائید خیلی فوری اتاق فکری تشکیل دهید آقایان: دکترکرمی نماینده مردم، مهندس رفیعی پور فرماندار تنگستان، موزیری رئیس هیات فوتبال تنگستان، خانم جعفریان مسول اداره ورزش تنگستان، جناب مهندس شکوه شهردار اهرم و شورای شهر اهرم حمایت از شاهین تنگستان خواسته به حق اهالی فوتبال شهرستان است با حمایت از شاهین نماینده دیار خودشور نشاط تزریق جامعه جوان شهرستان تنگستان کنید جناب دکترکرمی تا امتیاز لیگ دویی شاهین بندرعامری واگذار نشده دست به کار شوید و فوتبال تنگستان را نجات دهید./ حسن غریبی

 

آماده برگزاری مسابقات لیگ های استانی هستیم/ آغاز مسابقات در گرو صدور مجوز توسط ستاد کرونای استان

به گزارش ورزش آزاد؛ دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گقت : آماده برگزاری مسابقات لیگ های استانی هستیم هرچند آغاز این مسابقات در گرو صدور مجوز توسط ستاد کرونای استان است.

حسین مرادی امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: با برنامه ریزی های مناسب انجام شده ،اماده برگزاری مسابقات فوتبال در رده های مختلف در سطح استان هستیم.
وی افزود: هیات فوتبال استان بوشهر و کمیته برگزاری این هیات طی جلسات مکرر ، آیین نامه مسابقات و دستورالعمل های مورد نیاز را تدوین و با تاییدهیات رئیسه ، ابلاغ شده است.
دبیر هیات فوتبال استان بوشهر با اعلام این که زمان دقیق مسابقات استانی و زیرگروه های کشوری مشخص نشده است ، گفت: زمان آغاز مسابقات فوتبال در استان ، تابع تصمیمات ستاد کرونای این استان است و با توجه به مکاتبات انجام شده ، منتظر اعلام رسمی این ستاد هستیم.
دبیر هیات فوتبال استان بوشهر با اعلام این که در آخرین نشستی که با دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران پیرامون آغاز مسابقات لیگ های استانی،  در این خصوص گفتگو شده است ، بیان کرد: در آن نشست تاکید شد که آغاز مسابقات فوتبال در سطح استان ها ، صرفا با مجوز ستاد کرونای آن استان قابل انجام است.

وی ادامه داد: پس از این که مجوز برگزاری مسابقات از ستاد کرونای استان دریافت شد ، یک زمان مشخص برای شروع تمرین تیم ها در نظر گرفته می شود و پس از آن لیگ های استانی آغاز می گردد.

مرادی یادآور شد: به زودی پنجره نقل و انتقالات برای تیم های استانی باز می شود که پیسش از آن ، اطلاع رسانی لازم نیز انجام می شود.
دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت: اخیرا نامه ای از طرف هیات فوتبال استان بوشهر به باشگاه ها اعلام شده و از آنها خواسته ایم که در صورت این که مجوز برگزاری مسابقات از طرف ستاد کرونای استان صادر شده ، تمایل خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام نمایند.

وی افزود: اگر چه برنامه مسابقات سال جاری را به شکل کامل و در قالبی کلان هدف گذاری کرده ایم اما به دلیل شرایط خاص کرونایی و عدم پیش بینی وضعیت این ویروس منحوس در آینده ، به شکل هفتگی و کوتاه مدت برنامه ها را اعلام می کنیم تا تیم ها چالشی بابت هزینه سفر و تهیه و تدارک نداشته باشند

 

بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری به نود ارومیه پیوست

به گزارش ورزش آزاد؛ بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر به تیم لیگ یکی نود ارومیه پیوست.

رضا دهقان بازیکن اصالتا دشتستانی که سابقه حضور در لیگ برتر ایران با فولاد خوزستان را در کارنامه دارد ،با جدایی از تیم بوشهری راهی نود ارومیه گردید.

 

تست گیری از بازیکنان بومی و مستعد استان در برنامه ما قرار دارد

حسین عبدالهی سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر گفت:از روز یکشنبه به مدت سه روز تست گیری ما آغاز می شود و در این سه روز فقط بازیکنان بومی سراسر استان می تواند خود را برای پوشیدن امید گناوه محک بزنند.کار باشگاهی مانند ما که خصوصی است در این شرایط اقتصادی سخت از همه است اما به انگیزه خدمت به جوانان شهر گناوه و حتی استان امسال بنا را بر حضور در لیگ دسته دوم گذاشتیم.

عبدالهی در ادامه گفت:حدود هشت الی ده بازیکن از فصل گذشته کنار ما خواهند بود و سعی خواهیم کرد از همه ظرفیت های استان برای جذب بازیکن استفاده کنیم. فصل پیش تجریبات گرانبهایی از حضورمان در لیگ دو گرفتیم و باید در فصل پیش رو بهترین بهره را از آنها بگیریم.

 

بازیکن بوشهری پورتو: شاید روزی برای رئال بازی کنم

به گزارش ورزش آزاد؛ مهدی طارمی در گفتگویی مفصل از آرزوهای خود در دنیای فوتبال و همینطور شرایط تیم ملی با سرمربی جدید حرف زده است.

اولین اردوی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ برگزار شد و یکی از سوالات اهالی فوتبال سیستم مورد نظر این مربی، به ویژه در بخش هجومی تیم بود که بازیکنانی توانمند در اختیار او قرار دارند.

اسکوچیچ در اولین حضور خود به عنوان سرمربی از زوج طارمی، سردار در نوک خط هجومی تیم ملی استفاده کرد و هر دو بازیکن هم نمایش های خوبی ارائه کردند.

به همین بهانه سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران گفتگویی با یکی از مهاجم‌‌های ارزشمند تیم ملی انجام داده و با مهدی طارمی که این روزها با نمایش خیره کننده اش به پورتو رسیده، گفتگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

*از بازی در کوچه پس کوچه های بوشهر تا لیگ برتر پرتغال و پورتو….آیا این تصور را داشتی که چنین اتفاقی رخ دهد؟

هرکسی از کودکی خود آرزوی بزرگی دارد و فکر می کند به آن برسد. بدون شک رسیدن به آرزو و هدفی که از کودکی در سر وجود دارد با تلاش و پشتکار میسر می شود. آرزوی بزرگ من حضور در تیم بزرگی بود که بتوانم بدرخشم و عملکرد خوبی داشته باشم. پورتو در این برهه از زمان برای من رسیدن به هدف دوران کودکی ام است. پورتو تیم بزرگی است و آرزوی هر کسی می تواند باشد. هر چند که آرزوی من حضور در تیمی بزرگتر است و امیدوارم به آن برسم.

*در آن روزها بزرگترین رویایی که در ذهنت وجود داشت، چی بود؟

من طرفدار رئال مادرید هستم. از ۶ سالگی فوتبال را دنبال می کردم و آن زمان آرزویم حضور در رئال بود. اما باید خیلی تلاش کنم و با شرایط موجود به هدفم برسم. یکسری چیزها سخت و غیر قابل به دست آوردن است اما من از تلاشم دست نمی کشم. تلاش و پشتکار بسیار مهم است تا بتوانم به هدف خودم برسم. شاید روزی بتوانم در رئال حضور داشته باشم اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد بدون شک تلاش من و حضورم اکنون در پورتو نشان می دهد که برای رسیدن به مراحل بالاتر در زمان ورزشی ام تا چه حدی موفق بوده ام.

*هدفت از حضور در پورتو چیست و به چه جایگاهی می خواهی برسی؟

پورتو تیم بزرگی است و در سطح جهان معتبر است. با امکانات زیادی که در لیگ های پرتغال مخصوصا این تیم وجود دارد، به این کشور آمدم تا با جام هایی که در طول مسابقات می توان کسب کرد، به موفقیت برسم. من هدفم از حضور در پورتو این است که موفق باشم و در کنار آن، نیم نگاهی به آینده و تیم های بزرگتر دارم . برای رفتن به تیم های بزرگ، باید از تیم های بزرگ نقل مکان کرد. این قسمتی از هدف من بود که با حضور در لیگ پرتغال تا حدودی به آن رسیده ام.

*بزرگترین رویایی که در سر داری چیست؟

واقعیت این است که فصل خوبی را سپری کردم. خودم پورتو را دوست دارم. چون در ایران نیز شناخته شده است. از سبک بازی و اعتقادی که مربی این تیم به من داشت، باعث شد در این تیم حضور یابم و اعتقادی مربی برای حضورم در لیگ پرتغال بسیار تاثیر گذار بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم به این کشور بیایم. نکته خوبی که در این تیم وجود دارد، همه یک تیم هستند. تیم ستاره ندارد و به دنبال ستاره نیست. مهمترین چیز برای من اعتقاد مربی به من است که این امر مهم و تاثیر گذار برای یک بازیکن می باشد و خوشبختانه تمام شرایط برای حضوری آرام و موفق برایم فراهم است. می خواهم در لیگ پرتغال آقای گل بشوم و چند جام وجود دارد که بتوانم همه را با هم در کنار دیگر هم تیم هایم کسب کنیم. بدون شک در آینده اتفاقات بهتری خواهد افتاد. قهرمانی لیگ پرتغال، بزرگترین هدفم کنونی من است.

*استقبال در پورتو به چه صورت بود؟

در پورتو کسی نمی دانست که برای بستن قرارداد به پرتغال سفر خواهم کرد و به همین دلیل استقبالی صورت نگرفت. اما بعد از اعلام عقد قرارداد در فضای مجازی، خبرها و رسانه ها استقبال خوبی کردند. حتی مردم شریف ایران نیز با کامنت هایی که برای من و باشگاه نوشتند، دل من را شاد کرده و به من امید دادند. امیدوارم سربلندشان کنم و جوابشان را با درخششم بدهم.

*تیم ملی را چطور ارزیابی می کنی. با اسکوچیچ و ۴بازی باقیمانده؟

تیم ملی باید تمرینات خود را آغاز کند تا بتواند در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیرد. اسکوچیچ مربی است که مدتها با تیم های باشگاهی در ایران کار کرده و شناخت و درک کاملی از بازیکنان ایرانی دارد. وی فن، استعداد و کیفیت بالایی دارد که می تواند تیم ملی را دچار تغییر و تحول کند و این امر در ۴ بازی پیش رو بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

*حریفانمان را چطور ارزیابی می کنید؟
حریفانمان خیلی سرسخت نیستند اما بدون برنامه و تلاش و پشتکار، پیروزی قابل اجرا نیست. در دور رفت متاسفانه به عراق و بحرین باختیم. تاز زمانی که تمرینات مستمر و بازی های دوستانه وجود نداشته باشد نمی توان در مسیر موفقیت پیش رفت. ما تیم اول آسیا بودن را بسیار سخت به دست آوردیم برای اینکه اولی را همچنان حفظ کنیم باید تلاش کرده و در نهایت مقابل حریفان خود به میدان رویم و بهترین عملکرد را به دست آرویم.

*با اسکوچیچ جلسه ای برگزار کردی .نظرت درباره ارتباط سرمربی با بازیکنان و شرایط کلی تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

اسکوچیچ مربی است که بازیکنان ایرانی را ، شخصیت، رفتار، بازی ها و عملکردشان را به خوبی می شناسد و برای تک تک ملی پوشان به منظور اجرای بازی و نوع عملکردشان برنامه دارد. صحبتی که با اسکوچیچ داشتم متوجه شدم که سخت در حال آنالیز و برنامه ریزی است. امیدوارم موفق باشد چون موفقیت ایشان ، موفقیت تیم ملی فوتبال ایران را به همراه دارد و من به نوبه خود از هیچ تلاشی برای موفقیت ایران دریغ نخواهم کرد.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.