کمالوند: خیلی غیرمنتظره سرمربی شاهین شدم

به گزارش ورزش آزاد؛ فراز کمالوند سرمربی جدید شاهین شهرداری بوشهر در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت : طی ۴۸ ساعت گذشته صحبت هایی با مهندس مسیگر و ایزدپناه داشتیم که در نهایت به صورت MP3 کارمان را با شاهین تمام کردیم! فرصت زیادی باقی مانده نمانده و تا شروع لیگ حدود ۱۸ روز فرصت داریم.

کمالوند ادامه داد: ۹۰% از بازیکنان فصل گذشته از تیم جدا شده و فقط بازیکنان جوان مانده اند و باید این تیم را از نو بسازیم زمان برای انجام کارهای بدنسازی و بازی های تدارکاتی وجود ندارد و باید یک تیم را درست کرده و وارد مسابقات شویم. با توجه به استعداد و پتانسیلی که در استان بوشهر وجود دارد و من نیز از این مسئله مطمئنم هستم به همین دلیل زیاد نگران نیستم.

سرمربی جدید شاهین شهرداری بوشهر در خصوص اینکه دستیارانش در این تیم انتخاب شده اند بیان داشت: سعی می کنیم از پتانسیل مربیان بوشهری استفاده کنیم قصد داریم از ۳ مربی بوشهری در کادرفنی استفاده کنیم و به احتمال فراوان نیز ۲ مربی را نیز با خودم به بوشهر بیاورم. نگاه‌مان هم این است که از بازیکنان بومی بهره ببریم و فقط کمبودهایمان را از خارج استان با جذب بازیکنان کارآمد تامین کنیم.

وی افزود : سرمربیگریم در شاهین غیرمنتظره بود به همین دلیل برنامه ریزی و مذاکراتی با بازیکنان مدنظر نداشتم البته پیش از این با ۲ تیم مذاکراتی انجام داده بودم اما شرایط برای همکاری بر وفق مراد نبود. تیم شاهین جزو تیم هایی است که هر مربی آرزو مربیگری در این تیم را دارد خیلی خوشحالم که پس از تیم هایی چون تراکتور و صنعت نفت آبادان که تیم بزرگ، ریشه دار و مردمی بودند اینبار قرعه به نام ما افتاد که در کنار و خدمت مردم خوب، خونگرم و دوست داشتنی استان و شهر بوشهر باشم.

کمالوند بیان کرد: فصل گذشته با وجود محدویت هایی که در تیم پارس جنوبی وجود داشت زمان بیشتری برای آماده سا زی داشتیم اما الان متاسفانه زمان زیادی برای آماده سازی وجود ندارد. برای جذب بازیکنان باید ببینیم کدام بازیکنان، آزاد هستند با آنها وارد مذاکره شویم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: ۷ سال در تبریز بودم و با تیم های تراکتور و گسترش فولاد کار کردم مربی نیستم که هر سال تیمم را عوض کنم در پارس جنوبی آنقدر مشکل داشتیم که مجبور به جدایی شدم. در شاهین نیز با صحبت هایی که با مسیگر و ایزدپناه داشتم به من گفتند از لحاظ سخت افزاری مشکلی نداریم‌. اگر امکانات اولیه داشته باشیم می توانیم تیم خوبی را درست کرده و روانه مسابقات کنیم.

وی اضافه کرد: این قول را می دهم همانطور که فصل گذشته در تیم پارس جنوبی متین کریم زاده را آماده کردیم در فصل جدید نیز حرف های زیادی از بازیکنان امید شاهین خواهیم شنید.

کمالوند در پایان گفت : در حال حاضر مجموعه با توجه به شرایطی که وجود دارد بدنبال صعود نیست و فقط می خواهیم تیم آبرومندانه ای داشته باشیم تا مردم از داشتن این تیم لذت ببرند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.