خرمزی مربی بوشهری آلومینیوم اراک: امیدوار به کسب نتایج شایسته‌ای هستیم

به گزارش ورزش آزاد؛ مربی بوشهری تیم فوتبال آلومینیوم از شرایط این تیم پیش از آغاز رقابت‌های لیگ بیستم حرف زد.

محمود خرمزی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد آخرین شرایط این تیم گفت: وضعیت آمادگی تیم آلومینیوم روز به روز درحال پیشرفت است و تا شروع لیگ برتر، به آمادگی مطلوب می رسیم.

دستیار رسول خطیبی ادامه داد: مهرماه اردوی آماده سازی خوبی را در تبریز برگزار کردیم و در این شهر دو دیدار تدارکاتی هم داشتیم که برای ارزیابی بازیکنان جدید کمک زیادی به کادر فنی تیم کرد.

بخش بعدی حرف های مربی آلومینیوم در رابطه با بازیهای دوستانه این تیم بود و گفت: در همین راستا سه دیدار تدارکاتی هم در اراک با تیم های ذوب آهن، خیبر خرم آباد و فجر سپاسی برگزار کردیم که در این دیدارها با استفاده از نفرات جدید و همچنین بازیکنان جوان، سعی کردیم از نظر فنی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

خرمزی در مورد دیدار برابر فجرسپاسی که با تساوی یک- یک خاتمه یافت، عنوان کرد: در دیدار با فجر سپاسی هم شاهد یک بازی خوب و محکم از سوی هر دو تیم بودیم و علی رغم اینکه بازی دوستانه بود، تلاش هر دو تیم کسب پیروزی بود.

وی ادامه داد: چند بازیکن در تمرینات تیم حضور دارند که هنوز با آنها قرارداد بسته نشده و پس از تائید کادر فنی و حل شدن موانع، نفرات جدید هم تا شروع لیگ جذب می شوند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: تیم آلومینیوم اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند و امیدواریم با حمایت مسئولان و تلاش عوامل و بازیکنان تیم، شروع خوبی داشته و بتوانیم نتایج شایسته ای در لیگ برتر کسب کنیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.