احمد موسوی: می‌خواهم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم

به گزارش ورزش آزاد؛ سیداحمد موسوی مسیری طولانی برای دستیابی به هدف پوشیدن پیراهن استقلال طی کرده است. حضور در تیم‌های پایه استقلال و در ادامه چرخش در تیم‌های متفاوت تا حضور در فصل بیستم لیگ برتر با پیراهن آبیها. او مدعی است که برای این رویا روزهای سختی را تحمل کرده و اکنون امیدوار است  تا بتواند به همراه این تیم یک اتفاق ویژه را رقم بزنند و قهرمانی را جشن بگیرند. مدافع تازه وارد استقلال با حضور در استودیو آنتن درباره برخی اتفاقات دوران فوتبالی‌اش و آرزویش با پیراهن استقلال صحبت کرده است.

 

دوست داشتم بتوانم در آسیا تیم را همراهی کنم

شرایط در استقلال خوب است. تمرینات دیر شد اما الان با برنامه دنبال می کنیم و امیدوارم در مسابقات قدرتمند حاضر شویم. خیلی دوست داشتم در زمان لیگ قهرمانان آسیا باشم اما نشد. پنجره قرار بود باز شود اما این اتفاق نیفتاد. اگر بودم می توانستم کمک کنم اما نشد و انشاالله در لیگ جبران میکنم. صحبتهایی شده که پنجره نقل و انتقالات باز میشود، امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

 

مسیر ناکام از تیم پایه به تیم اصلی استقلال
یک هدف خیلی قدیمی دارم و از بچگی آرزویش را داشتم. خیلی منتظر این اتفاق بودم. در سال ۹۱ در امیدهای استقلال بودم. من در تمرینات بزرگسالان هم حاضر شدم اما آقایان خسرو حیدری و حمودی بودند که واقعا دو مدافع راست موفق آن روزها بودند. استقلال تیم خوبی داشت و در آن سال هم قهرمان شد و نتوانستم شرایط حضور در تیم بزرگسالان را به دست بیاورم.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.