اهرم مظلوم تر از همیشه، آقای نماینده شهر اهرم را فراموش نکن

به گزارش ورزش آزاد؛ عابد تمدنی/ فوتبالی ها در اهرم از فقر امکانات بخصوص چمن رنج می برند و با کار آمدن نماینده جدید مجلس چشم ها به عملکرد وی دوخته شده که شاید فرجی حاصل شود.

شهر اهرم یکی از شهرهای است استعدادهای زیادی در فوتبال دارد و بازیکنان زیادی در همه رده ها به استان و کشور معرفی کرده است ولی متاسفانه الان فوتبال در این شهر وجود ندارد.

شهر اهرم با داشتن۱۱ باشگاه فوتبال متاسفانه بخاطر مشکلات مالی و به طور اخص نبود چمن و موضوعات دیگر مدیران آن تیمداری را رها کرده و یا بی تفاوت شده اند.

وقتی می بینیم شهر اهرم که مرکز شهرستان تنگستان است تنها یک چمن طبیعی و یک چمن ۵ نفره مصنوعی دارد خود گویای کمبود امکانات در این شهر پر استعداد است.

باعث تاسف است مرکز شهرستانی که با این همه تیم و بازیکنان پراستعداد فقط یکی چمن طبیعی دارد مسئولین تیمها مانده اند با چه امکاناتی تیم داری کنند؟

شهر اهرم با یک چمن طبیعی و یک چمن ۵ نفره مصنوعی به عنوان مرکز شهرستان دارد که جای تاسف و نارحتی دارد، امکانات ورزشی اهرم با روستاهای شهرستان یک فرق دارند فرق آن هم یک چمن بزرگ است، مرکز شهرستانهای دیگر بیشترین چمن مصنوعی وجود دارد، مردم شهرستان چه فرقی با مردم شهرستانهای دیگر دارد شهرستانی که بیشترین بازیکن به استان و کشور معرفی می کند.

شهرداری اهرم و شورای اسلامی شهر اهرم در حال ساخت یک چمن ۱۱ نفره مصنوعی و یک چمن ۵ نفره که ان شاالله شهردار و شورای اسلامی شهر هر چه زودتر آمده کنند که جای تشکر از این عزیزان دارد که به فکر جوانان این شهر هستند.

سوال این روزهای جوانان اهرمی از نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی این است برای ورزش اهرم به ویژه فوتبال چه کارها و برنامه هایی در دستور کار دارید و اگر کاری انجام شده سایت ورزش آزاد آماده انعکاس آن می باشد.

شهری که در گذشته بیشترین تیم در همه رده در لیگ استان داشت الان فقط دو تیم در رده جوانان امید اهرم و شاهین اهرم در لیگ استان تیم داری می کنند و تیم های دیگر هیچ فعالیتی نمی کنند.

جوانان این شهر بخاطر علاقه که به فوتبال دارند به شهرستانهای همجوار رفت و آمد می کنند اگر اتفاقی برای جوانان این دیار بیفتد چه کسی جوابگو است.

مسئولان محترم؛ بازیکنان این شهر در همه رده های سنی حتی رده نونهال بخاطر نبود تیم دارند رفت آمد می کنند، خواهشا فکری به حال این جوانان این دیار کنید خدای ناکرده اتفاقی بیفتد شک ندارم کسی جوابگو نیست.

ورزشکاران این شهر اعتراضات خود را بخاطر کمبود چمن و امکانات ورزشی به مسئولان شهرستان رساندند امیدواریم گوش شنوایی باشد.

به امید روزهای پر رونق ورزش اهرم در آینده …

انتهای پیام/

 

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.