اعتراض بازیکنان تیم بانوان سینا بوشهر و انتقال سهمیه به کنگان

به گزارش ورزش آزاد؛ در پی وعده های پوچ رئیس جدید هیات فوتبال استان بوشهر از سال گذشته تا به امروز و حالا هم انتقال این تیم از بوشهر به کنگان بازیکنان این تیم در اعتراضی دسته جمعی و متحد در فضای مجازی نسبت به اتفاقات پیرامون این باشگاه واکنش نشان دادند. این نامه اعتراضی به شرح ذیل میباشد:

این نامه از طرف دختران مورد ظلم واقع شده فوتبال بوشهر است. سه فصل از حضور بانوان بوشهر در لیگ برتر کشور میگذره ولی متاسفانه با وجود شهری سرشار از استعداد و منابع نفت و پول هیچ حمایتی از آنها نشده.

ما در این سالها سختی زیادی کشیدیم ولی همه از ما فقط نتایج ضعیف را دیدند و هیچکس نگفت علت این نتایج چه است! این تیم هر سال برای حضور در لیگ دقیقه نود بسته می شد. این فصل هم دو روز قبل اولین بازی در لیگ برتر، به سختی یازده نفر شدیم با تنها یک بازیکن غیر بومی! و انتظار داشتند تیم بدون امکانات و بدون اینکه تمرین داشته باشد نتیجه بگیرد. در انتخابات ریاست هیات فوتبال نماینده ما بازیکنان، با توجه به قولهایی که آقای محتشم در توجه ویژه به فوتبال بانوان داد، به ایشان رای داد که متاسفانه بعد از سه بازی تیم را رها کردند و جناب عبدی پور مجبور شد هزینه های تیم را جهت ادامه مسابقات تامین کرد تا اینکه مسابقات بخاطر کرونا تعطیل شد. ما بازیکنان تیم بوشهر از رئیس هیئت فوتبال، اعضای هیئت رئیسه و تمامی کسانی که مسولیتی در فوتبال دارند گله مندیم؛ این تیم رها شد، تیمی که با اندکی هزینه می تواند نتایج خوبی بگیرد! با وجود این همه بی توجهی این تیم سهمیه لیگ برتری استان را حفظ کرد؛ برخلاف تیم مردان که بسیار هزینه برداشت! ما هنوز پول قرارداد فصل قبل را دریافت نکردیم و در پاسخ به پیگیری های ما گفتند به دنبال اسپانسر هستیم! جمع مبالغ باقی مانده قراردادهای ما ۱۷۰ میلیون است که این را هم دریغ می کنند! حتی بعضی از بازیکنان ۲ میلیون طلب دارند؛ مبلغی که با وجود اوضاع اقتصادی ایران بسیار ناچیز است.

درد ما این پول ناچیز نیست درد ما بی توجهی است. از علاقه ما به فوتبال سو استفاده شده. در ضمن مبلغ ۲۴٠ میلیون تومان بابت طلب سل ۹۷ ما از پارس جنوبی جم به واسطه رای صادر شده کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به حساب هیات فوتبال در اسفند واریز شد که ریالی از آن به ما داده نشد! از همین پول حدود ١٢٠ میلیون تومان به هیاتهای شهرستانها به عنوان کمک و عیدی پرداخت کردند؛ یعنی حق ما را! اکنون هم خبر واگذاری تیم را به کنگان شنیدیم و شوکه شدیم! تیمی که بابتش این همه رنج و مشقت را تحمل کردیم براحتی واگذار می کنند! آقایان این تیم مال شما نیست که بذل و بخشش می کنید؛ تیم ما دختران بوشهر است. چرا بدون اطلاع وبی سر و صدا این کار را می کنید؟ لطفا اگر نمی توانید حمایت کنین لااقل تیم را به ما برگردانید خودمان می توانیم کاری کنیم.

لااقل تیم را به ما برگردانید خودمان می توانیم کاری کنیم، ما از رئیس هیات فوتبال آقای محتشم و هیئت رئیسه ایشان و از مسولان شهر گله داریم و متاسفیم که در نهایت بی عدالتی و ظلم به خواسته های ما بی توجهی می شود. هیچکدام از رسانه های بوشهر که کارشان پوشش اخبار است حاضر نشدند صدای مارا برسانند چرا؟چون از هیات فوتبال می ترسند.  امیدوارم رسانه ها صدای ما را به گوش اهالی فوتبال و مردم برسانند تا با مداخله دلسوزان واقعی امتیاز تیم ما در شهر ما بماند…. ما مثل مرد نه،چون مردانگی از کسی ندیدیم مثل شیرزن پای این تیم میمانیم… به امید حق.عدالتم آرزوست

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.