امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری بانوان بوشهر به کنگان واگذار شد

به گزارش ورزش آزاد؛  رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: به دلیل نبود اسپانسر امتیاز تیم فوتبال لیگ برتری بانوان بوشهر (سینا) به شهرستان کنگان واگذار شد.

امیرحسین محتشم در گفت و گو با ایرنا افزود: این هیات در تلاش بود تا با پیدا شدن حامی مالی مناسب این امتیاز را در مرکز استان حفظ کند ولی شرایط جوری رقم بخورد که ناگزیر به واگذاری امتیاز شدیم.

وی بیان کرد: این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان به طور قطع شرکت می‌‎کند که امیدواریم نماینده شایسته‎ای برای فوتبال استان بوشهر باشد.

محتشم اظهار داشت: برخی اعتقاد داشتند برای تداوم فعالیت تیم فوتبال بانوان سینا بوشهر حامی مالی وجود داشته ولی بررسی‎ها نشان داد تنها دلال فوتبال بودند.

وی تاکید کرد: فوتبال بانوان حساسیت و ظرافیت خاص خود را دارد و به همین دلیل باید در واگذاری تیم به اسپانسر باید نهایت دقت و حساسیت در نظرگرفته شود.

محتشم اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس برازجان نیز به عنوان تیمی ریشه‎دار زمینه احیا آن با خرید امتیاز از زاهدان فراهم شده‌است.

وی افزود: امیدواریم این تیم با درخشش خود به روزهای اوج برگشته و موجب خوشحالی مضاعف فوتبال دوستان شهرستان دشتستان و بویژه برازجان شود./ خلیج فارس

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.