گلایه ورزشکاران اهرمی از نماینده مردم تنگستان و دشتی

به گزارش ورزش آزاد؛ جوانان غیور اهرمی گلایه خود از نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس در یادداشتی به سایت خبری ورزش آزاد ارسال کردند که به شرح زیر است…

وقت بخیر و خدا قوت خدمت دکتر کرمی عزیز دکتر عزیز؛

به گزارش ورزش آزاد؛ ما جوانان ورزش‌دوست اهرمی خبری مبنی بر احداث چمن ورزشی و سالن و۰۰۰۰ در دیگر نقاط حوزه شما در فضای مجازی در حال پخش دیدیم، خدا قوت و دست مریزاد …مبارکشون باد خلایق هر چه لایق.

آقای دکتر در متن خبر شما یک جمله خیلی ذهن ما جوانان را مشغول خود کرده که خواهشمندیم درباره ان کمی تامل کن و آن این است که با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از طرف رییس ورزش جوانان بخش دلوار با پروژه احداث سالن نیز موافقت شد. اقای دکتر عزیز در شهر مظلوم اهرم کسی نیست از حق ما ورزشدوستان دفاع کند و پیگیر مطالبات ما شود ما در چندین جلسه خدمت رییس اداره ورزش و فرماندار رفتیم و به جز قول دادن و عدم پیگیری و تلاش برای خواسته این شهر هیچ ندیدیم.

در جلسات بعد خدمت شما رسیدیم و تمام مشکلات و کمبودهای این شهر خدمت شما رساندیم و خودتان قبول کردید که عقب مانده ترین شهر در کل کشور در زمینه امکانات ورزشی شهر عزیز اهرم می باشد.

با توجه به قولهایی که به جوانان این دیار دادید ما چشم انتظار شما بزرگوار هستیم، توقع ما این است که گوشه چشمی به این شهر هم داشته باشید و منتظر پیگیری از روسای این شهر نباشید اینجا کسی فکر مردم نیست هر کس چسپیده به میز خودش تا آن را از دست ندهد.

هیچکس حاضر نیست مطالبه گری از بالا سر خودش بکند به ترس اینکه از میزش جدایش کنند.

فقط سوال ما اینه عملکرد اداره ورزش جوانان و فرمانداری در زمینه ورزش خصوصا فوتبال چی بوده؟؟؟؟؟؟

ما طی نامه ای تمام مشکلات ورزش خدمت شما رساندیم و در خواستی که از جنابعالی داریم که پیگیر مطالبات جوانان این شهر باشید اکثر طرحهایی که مطرح شد با کمترین بودجه قابل اجراست فقط اگر نیروهای خود این شهر دست به دست هم بدهند.

آیا نگاهی به امکانات ورزشی این شهر کرده اید تنها مرکز شهرستانی که یک چمن دارد ؟

تنها مرکز شهرستانی که یک چمن مصنوعی کوچک دارد؟

تنها مرکز شهرستانی که ورزشگاه ان نور ندارد؟ هزار کمبود دیگر، ختم کلام عرض کنیم اقای دکتر اگر مرد عمل و خواستار پیشرفت تنگستان هستید باید منیتها را کنار گذاشت و تمام ادارات کنار هم قرار دهید و همدل برای پیشرفت تنگستان و شهر قدم بردارند نه اینکه هرکس بخواهدهر قدمی برداشته شود به نام خودش تمام شود.

از طرف جوانان ورزشکار اهرمی

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.