قدردان مجموعه پارس برازجان هستم/ موفقیت تیمم مهم تر از گل زدن برام است

به گزارش ورزش آزاد؛ ابراهیم کمالی متولد آبان ماه ۱۳۸۱ در شهرستان دشتستان به دنیا آمد و فوتبال خود را در سن ۷ سالگی در پرسپولیس برازجان زیر نظر اقای بیشک شروع کرد و خبرنگار ورزش آزاد مصاحبه با این ورزشکار دشتستانی انجام داده که به شرح زیر است…

ابراهیم کمالی بازیکن دشتستانی در گفتگو با خبرنگار ورزش آزاد گفت: در این سال ها با همه فراز و نشیب ها پدرم همواره با وجود نارضایتی ها پشتیبان من بوده و به صورت تمام و کمال من رو مورد حمایت خودش قرار داده و تمامی زحمات من بر دوش پدرم بوده است که واقعا در اینجا از پدرمرتشکر می کنم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشد.

وی افزود: قطعا فوتبالم را مدیون اقای سید مجید طباطبایی که طی دو سال افتخار کار کردن با وی به بالاترین سطح درک و شعور از فوتبال رسیدم و همواره ایشان در تمام مراحل موفقیت من به صورت مستقیم نقش داشته اند و همیشه به من لطف داشته و از هیچ تلاشی برای بنده دریغ نکرده است.

کمالی ادامه داد: من با توجه به پست بازی ام که به عنوان هافبک دفاعی بودم بیشتر متمرکز بر روی کار های دفاعی بودم، به صورت رسمی تا حالا ۲۵ گل به ثمر رسانده ام، اما مهم تر از گل زدن موفقیت تیمم خواهد بود و قطعا من پاس گل را خیلی بیشتر از گل زدن دوست دارم و بیشتر لذت ازش می برم.

این بازیکن دشتستانی تصریح کرد: اولین مربی من آقای مهران بیشک بود که زحمات فراوانی برایم کشید و سپس به باشگاه پارس دشتستان پیوستم و که زیر نظر مربیانی همچون آقایان علی احدی، علیرضا صیادی، جابر پورمند، شهرام حسین پور، حجت جاوید، سید مجید طباطبایی و محقق بزرگ افتخار داشتم شاگردی این افراد را کنم و از این بزرگ مردان همواره درس بگیرم و سر لوح کار خودم قرار بدهم.

ابراهیم کمالی خاطرنشان کرد: پرسپولیس برازجان اولین تیم باشگاهی من بوده که افتخار ۲ سال حضور در این باشگاه و حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران در رده سنی نونهالان را داشتم و سپس به پارس دشتستان پیوستم و حدود ۷ سال در این تیم بودم و در این ۷ سال افتخارات فردی و تیمی زیادی بدست آوردم و قدردان مجموعه پارس دشتستان و برداران دلگرم به خصوص آقای دکتر گودرزیان هستم.

وی افزود: پس از چند سال خوب در تیم پارس دشتستان به ایرانجوان بوشهر پیوستم که متاسفانه بنا به شیوع بیماری کرونا بازیهای لیگ مناطق امسال تعلیق شد.

کمالی با اشاره حاصل این چند سال در فوتبال گفت: در این چند سال حضور در لیگ های کشوری، حضور در ۲ اردوی تیم ملی بود که اما به دلایلی معلوم به اردو های بعدی تیم ملی جوانان دعوت نشدم که امیدوارم با تلاش و کوشش مستمر دوباره لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشم.

ابراهیم کمالی در پایان اظهار داشت: در آخر یک تشکر اساسی از پدرم که در این سال های با سختی های که داشته همیشه حامی من بوده و همیشه به من امید می داد و یه تشکر ویژه از مجموعه پارس دشتستان و آقای دکتر امینی بزرگ بخاطر این همه زحمت و تلاشی که برای به ثمر رسیدن تلاش های من انجام داده اند واقعا از صمیم قلب برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.