واکنش تند به یک سئوال تکراری درباره طارمی

به گزارش ورزش آزاد؛ به نظر می‌رسد سرمربی پورتو روی فشار دائمی و تمام نشدنی هواداران پرتغالی و ایرانی مهدی طارمی مهاجم ایرانی اش حساس شده باشد .

سرژیو کونسیسائو سرمربی پورتو در آستانه دیدار امشب این تیم مقابل مارسی در لیگ قهرمانان می‌گوید با وجود تلاش هواداران مهدی طارمی با هدف مجاب کردن پورتو و کادر فنی این تیم برای استفاده از طارمی در ترکیب اصلی، او مهدی را با توجه به تاکتیک و شرایط تیم به زمین می فرستد.

 

کونسیسائو در کنفرانس خبری خود گفت پورتو در خط حمله می‌تواند از گزینه‌های طارمی، موسی مارگا، تونی مارتینز و اوانیلسون استفاده کند. سرمربی پورتو در ادامه صحبتهایش گفت بین سبک بازی طارمی و رقیب اصلی اش موسی مارگا شباهت زیادی وجود ندارد و کادر فنی با توجه به نیاز تیم در هر بازی برای استفاده از هر کدام از آنها تصمیم خواهد گرفت.

 

کونسیسائو در پاسخ به سوالی درباره درخواست هواداران برای بازی کردن طارمی گفت:” هواداران بازی کردن طارمی را می خواهند؟ آنها ایرانی هستند؟ همه می توانند درخواست خودشان را داشته باشند ولی پورتو با فشار شبکه های اجتماعی کار نمی کند. یعنی تونی مارتینس و اوانیلسون اصلا به حساب نمی آیند؟

 

سرمربی پورتو در این باره گفت: ” مارگا و طارمی شبیه هم نیستند. ما در ابتدای فصل تا چند بازی با یک مهاجم کار می‌کردیم. این دنباله تاکتیک ما در اواخر فصل گذشته بود که آن زمان هم با یک مهاجم بازی می‌کردیم. اما حالا داریم سیستم بازی پورتو را به ۴-۴-۲ تغییر می دهیم و من در چند بازی از مارگا و لوئیس دیاز استفاده کرده ام”.

 

کونسیسائو در ادامه گفت: ” ما چهار گزینه داریم طارمی، مارگا، تونی مارتینز و اوانیلسون که هر کدام می‌توانند خصوصیات متفاوتی در اختیار تیم بگذارند. یک مربی می‌خواهد تیمی متعادل و هماهنگ روانه بازی کند که پیروز شود. اینکه هواداران بخواهند برای بازیکن مورد علاقه شان فضاسازی کنند طبیعی است ولی تصمیم با من است و به نظرم تا اینجا تصمیم‌های بدی نگرفته ام. ما در سه سال دو قهرمانی بدست آوردیم و دو بار در لیگ قهرمانان بودیم و یک بار تا مرحله یک هشتم و یک بار تا مرحله یک چهارم پیش رفتیم. من هیچوقت تحت تاثیر این یا آن تصمیم نمی‌گیرم چه این فشار از درون باشگاه باشد یا بیرون باشگاه. البته اعتراف می‌کنم که گاهی در شروع بازی‌های از نظر انتخاب ارنج اشتباه کرده ام ولی هیچکس مثل من نمی‌تواند بازی‌ها را تحلیل کند و در جریان بازی تغییرات لازم را در تیم بوجود بیاورد”.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.