ترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شد

به گزارش ورزش آزاد؛ تیم استقلال از دقایقی بعد در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که محمود فکری ترکیبی آشنا را برای این بازی انتخاب کرده است. رشید مظاهری که در بازی قبلی موفق به ثبت کلین شیت شد، در این بازی نیز سنگربان آبی ها خواهد بود و حسین حسینی دوباره روی نیمکت خواهد نشست.

محمد حسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری و عارف غلامی چهار مدافع آبی خواهند بود و در خط هافبک نیز احمد موسوی، مسعود ریگی، ارش رضا وند و هرویه میلیچ نقش آفرینی خواهند کرد.

دو مهاجم استقلال در غیاب شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی خواهند بود. در بازی قبلی نیز استقلال با همین ترکیب وارد زمین شد اما در ادامه، مهدی مهدی پور، متین کریم زاده، داریوش شجاعیان و شیخ دیاباته وارد زمین شدند. حالا در غیاب مهاجم خارجی استقلال شاید فرصت به دیگر بازیکنان این تیم برسد.

در سه بازی قبلی استقلال، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ برای این تیم گلزنی کردند و حالا باید دید که آیا بازیکنی جدید موفق می‌شود گل بزند یا خیر؟

ترکیب استقلال در مقابل پیکان:
رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.