زنده – فینال لیگ بیست و سوم آغاز شد!

همراه با حواشی آخرین بازی‌های فصل؛

به گزارش ورزش آزاد؛در روزی که تکلیف قهرمان و تیم سقوط کننده مشخص خواهد شد، همه چشم‌ها به پایتخت دوخته شده است. جایی که پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی و پیکان تهران برای بقا وارد زمین خواهند شد و در استادیوم آزادی یا دستگردی، جشن قهرمانی به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که ظهر امروز سالن نشست خبری سازمان لیگ، ساعات شلوغ و جذابی را با حضور جواد نکونام، رضا عنایتی، اوسمار ویه را و محرم نویدکیا پشت سر گذاشت و با اظهارات آنها حواشی روز پایانی لیگ برتر وارد دور جدیدی شد. جایی که نویدکیا و عنایتی از انگیزه تیم خود برای حضور در مقابل پرسپولیس و استقلال صحبت کردند و اوسمار و نکونام نیز به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

خبرنگاران ما که خود را آماده یک روز سخت، شلوغ و پرخبر می‌کنند، از همین حالا و در یک باکس زنده به پوشش حواشی خواهند پرداخت. در این صفحه که به صورت مرتب با اخبار لحظه به لحظه تکمیل می‌شود، ما را همراهی کنید.

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۳

بامداد امروز ورزشگاه آزادی محل ساخت استیج قهرمانی برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بود.

2028772
2028773
2028774
2028775

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۸

اختصاصی: استیج قهرمانی لیگ برتر در بخشی از استادیوم آزادی ساخته می‌شود.

2028746

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۴

ترکیب احتمالی پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی و عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورنوف، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه

2027347

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰

کوین یامگا شایعات پیرامون تخلیه چشم و نابینایی خود را تکذیب کرد.

2028737

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰

محمود فکری: متأسفانه شاهد یکسری تحرکات، شیطنت‌ها و رفتارهایی هستیم که نه درشأن استقلال است و نه در شآن پیشکسوت در این باشگاه بزرگ و من فقط سربسته بگویم پیشکسوتان به جای خودزنی باید حمایت کنند. روزی که برای حمایت از تیم استقلال به کمپ مرحوم حجازی رفتم به خود جواد نکونام هم گفتم تا لحظه آخر بجنگید و خسته و ناامید نشوید.

1942190

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸

قاسم حدادی‌فر: با احترامی که به کادرفنی استقلال قائل هستم باید بگویم تمرکز مربیان این تیم از ابعاد فنی دور شد ولی کادرفنی پرسپولیس فقط روی مسائل فنی تمرکز کرد و همین باعث شد فعلا پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشد. از طرفی سبک بازی پرسپولیس خصوصا در خط جلو بسیار خوب است و این تیم تنوع تاکتیکی دارد.

1731115

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲

در صورت قهرمانی پرسپولیس، امید عالیشاه به اولین کاپیتان پرسپولیس بعد از سیدجلال تبدیل می‌شود که دو جام قهرمانی را بالای سر میبرد.

2028707

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷

نکونام در نشست خبری پیش از بازی با پیکان درخصوص شایعات مبنی بر جدایی‌اش از استقلال گفت: من با باشگاه استقلال قرارداد سه ساله دارم. باید بگویم ما جلساتی داشته‌ایم و حتی با برخی از بازیکنانی که مدنظرمان است نیز صحبت کرده‌ایم. قطعا بعد از بازی با پیکان تلاش می‌کنیم قرارداد آنها را نهایی کنیم. برنامه‌ریزی که شده این است پس از بازی هفته آخر بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. خودتان می‌گویید حواشی و صحبت‌های غیررسمی. رسمی این بود که من به شما گفتم اما غیررسمی می‌تواند هر چیزی باشد.

2028689

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰

اوسمار ویه‌را وعده جالبی داده؛ او میگوید حتی اگر اشتباه داوری قهرمانی را از او و تیمش بگیرد، در این مورد صحبت نخواهد کرد!

2028681

۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵

مهرداد کفشگری بازیکن سابق پرسپولیس میهمان ویژه تمرین امروز سرخپوشان بود.

2028674

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.