رنج شهرستان دشتی از زیرساخت نامناسب فوتبال

به گزارش ورزش آزاد؛ محمد فقیه رئیس هیأت فوتبال این شهرستان در نشست با خبرنگاران این شهرستان ضمن تجلیل از آنان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، در اشاره به اهداف هیئت فوتبال شهرستان دشتی، اظهار داشت: طبق اساسنامه هیئت فوتبال استان که ابلاغیه آن از سوی فدراسیون فوتبال استان است، مهم‌ترین آن رشد و توسعه فوتبال در سطح شهرستان است که در این راستا از ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تا کنون کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی، جایگاه خوب کنونی فوتبال شهرستان دشتی در استان را نتیجه زحمات پیشکسوتان و اعضای هیئت فوتبال سابق دانسته و افزود: از همه ظرفیت‌های ورزشکاران شهرستان در نقاط مختلف استفاده شده است. هیأت فوتبال کاکی نیز از ظرفیت‌های جوانان استفاده نموده و در این مدت کوتاه فعالیت‌های خوبی شاهد هستیم.

زیرساخت‌های فوتبال دشتی در شان تیم‌ها نیست

فقیه با بیان اینکه در حال حاضر سه نماینده در لیگ برتر استان در رده‌های مختلف؛ جوانان، نوجوانان و نونهالان داریم، گفت: در حال حاضر ۱۰ تیم فوتبال به عنوان نماینده شهرستان در مسابقات استانی و کشوری حضور فعال دارند که با توجه به امکانات موجود در شهرستان، آمار قابل قبولی است.وی اضافه کرد: نماینده‌های فوتبال ما در وضعیت آمادگی خوبی قرار دارند اما زیرساخت‌های ورزش فوتبال ما در شان تیم‌های ما و فوتبال دشتی نیست. تیم نخلستان کلل شهرستان دشتی مجبور است تمرینات خود را در بیرون از شهرستان، در شهر چغادک انجام دهد، تیم پیشکسوتان ما در تنگستان و در شهر اهرم تمرینات خود را دنبال می‌کند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان دشتی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت فرماندار دشتی زمین چمن فوتبال لنگک تحویل هیأت فوتبال داده شد و از فردا در اختیار تیم‌ها قرار خواهیم داد که اولویت نیز با نمایندگان شهرستان در استان و کشور است.فقیه از راه‌اندازی مجمع خیرین فوتبال شهرستان ظرف هفته آینده خبر داد و گفت: زمین چمن ورزشگاه تختی شهر خورموج از ابتدای شهریورماه آماده بهره‌برداری است و برای باشگاه‌هایی که نماینده شهرستان و استان هستند رایگان خواهد بود.وی همچنین از برگزاری رایگان همه مسابقات فوتسال در سطح شهرستان خبر داد و عنوان کرد: به زودی کلاس داوری درجه ۳ فوتبال در بخش کاکی برگزار می‌شود.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.