آژیر خطر برای تیم بوشهری

به گزارش ورزش آزا؛ برخی میگیوند قرار است یک بخش خصوصی یا پیمانکار زمینهای باشگاه را تحویل بگیرد و امورات تجاری خود را انجام داده تا اندکی مشکلات اقتصادی ایرانجوان برای فصل جدید کمتر شود.

یکی از مهمترین دغدغه های بزرگ باشگاه بوشهری ،بدهی بیش از یک میلیاردی است که به تازگی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال به باشگاهها از جمله ایرانجوان بوشهر اعلام کرده است و اگر این بدهی تا بیست روز دیگر پرداخت نشود ،خطر سقوط به دسته پایین تر و کسر امتیاز تیم ۷۰ ساله بوشهری را به شدت تهدید میکند.

گویا این بدهی های انباشته از گذشته، حدود چهار میلیارد تومان بوده که در سالهای اخیر باشگاه با پرداخت اندک اندک آنها سعی کرده انها را پرداخت کند.

یک نکته مهم در مورد باشگاه ایرانجوان بوشهر این است که ارزش زمینها و املاک بیش از سیصد میلیارد تومان است اما تا کنون هیچ استفاده ای از آنها برای رفع مشکلات باشگاه نشده است .املاکی که اگر در هر جای کشور در اختیار باشگاهی بود اکنون یکی از ثروتمند ترین تیمهای لیگ برتری لقب میگرفت و ایرانجوانی ها باید هر چه زودتر برای فرار از سقوط و کسر امتیاز فکری منطقی برای آینده باشگاه خود داشته باشند./ فوتبال بوشهر

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.