قابل توجه بازیکن بوشهری؛ تو که میگفتی اصلا حس فوتبال نیست چطور حس پارتی هست؟

به گزارش ورزش آزاد؛ فوتبال یکی از رشته هایی است که همواره حواشی زیادی داشته است و فوتبالیست ها به دلیل معرض دید بودن و محبوبیت شان می توانند در زندگی جوانان موثر واقع شوند.

دو بازیکن بوشهری لیگ برتر و تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح کشور در یک پارتی مختلط در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند. برخی از این بازیکنان در حالت غیرعادی ناشی از مصرف مشروبات الکلی بودند.

این دو بازیکن جوان بوشهری باید بدانند به عنوان یک فوتبالیست هر حرکت ناشایستی از آن ها ممکن است تاثیرات مخرب و منفی بر جامعه بگذارد و باعث ویرانگری یک نسل شوند.

این دو بازیکن جوان بوشهری باید از فرصتی که برای شان پیش آمده است برای رشد خود و افتخار آفرینی بهره ببرند و از تمرکز بر روی مسائل حاشیه ای و هیجانی که توسط رسانه های معاند شکل می گیرد دوری کنند.

یکی از بازیکن بوشهری چند روز پیش، بعد از برد تیمش تو مصاحبه گفت «با این وضعیتی که توش هستیم نمیشه زیاد در مورد فوتبال صحبت کرد و الان واقعا دغدغه‌ام فوتبال نیست» باید بداند پول های میلیاردی که به حسابش واریز می شود از کیسه ملت است و سعی کند حداقل در زندگی به دنبال تفریح سالم باشد و با این اظهارات سخیف آتش بیار معرکه نشود.

آقای بازیکن؛ تو که میگفتی اصلا حس فوتبال نیست چطور حس پارتی هست؟ امان از دست شما جماعت دورو و ریا کار!!!!

جمهوری اسلامی امروز با موج عظیمی از دروغ گویی های امپریالیسم جهان مواجه شده است، چون این دو بازیکن بوشهری باید مراقب باشند آب به آسیاب دشمن نریزند و با چند توئیت احساسی و هیجانی نشوند و در ورزش حرفه ای حرکت کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.