زور مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان هم به رئیس بخش شبانکاره نرسید!

به گزارش ورزش آزاد؛ متاسفانه علارغم نارضایتی شدید ورزشکاران بخش شبانکاره نسبت به عملکرد مسئولان اداره ورزش و جوانان، زور مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان بوشهر نیز به این مدیر نرسید و پس از گذشت نزدیک ۷ سال همچنان رئیس هنوز تغییر نکرده است.

تعداد قابل توجهی از ورزشکاران بخش شبانکاره به طور مکرر در سال های اخیر، در فضای مجازی و تماس تلفنی با ورزش آزاد از عملکرد رئیس اداره ورزش و جوانان ابراز گلایه نمودند و خواستار تغییر و تحول در مدیریت ورزشی این بخش شدند.

شنیده شده است که بدهی های قبض آب و بدهی میلیونی قبض برق سالن نفت و استادیوم شهید قلی زاده این شهر در سال های اخیر باعث شد که بارها برق اماکن ورزشی توسط اداره برق قطع شود که با وساطت مسئولین و مردم جلوگیری شد.

ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار ورزش آزاد بیان کردند که لیگ فوتبال بخش شبانکاره در سال‌های اخیر روزهای خوبی داشت و بالغ بر ۱۰ تیم ورزشی فعال وجود داشت که اکنون حداکثر به دو تیم رسیده است.

منطقه شبانکاره در رشته کشتی هر سال بر روی سکوی اول و دومی استان می ایستاد که متاسفانه این رشته نیز کاملا تعطیل شد و ورزشکاران معتقد هستند هر رشته ای در شبانکاره موفقیتی داشته است با انگیزه شخصی مربیان و هزینه های شخصی خودشان بوده است.

ورزشکاران شبانکاره از اداره ورزش و جوانان این بخش در خواست دارند که حداقل برای رشته هایی که در استان و کشور مانند هندبال بانوان موفقیت کسب می کنند انتظار داشته اند‌‌، از طریق رایزنی با مسئولین استانی و خیرین کمک جذب شود.

تیر ماه سال ۱۳۹۹ نیز چمن استادیوم شهید قلی زاده شبانکاره در آستانه نابودی قرار گرفت و علاقمندان به فوتبال و جوانان مشتاق ورزش شبانکاره صدایشان از سوءمدیریت بلند شد و علت اصلی نابودی چمن استادیوم شهرشان را مدیرانی می دانستند که به فکر سبز ماندن آن نبوده و نیستند و مدعی بودند که همین بی آبی نیز به عملکرد آنها مربوط است.

اما خوشبختانه قبل از نابودی اماکن ورزشی، به بخش خصوصی واگذار شد که امروز وضعیت مطلوب تری برخوردار هستند.

کمال صالح احمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در ماه های گذشته به دلیل گلایه های شدید ورزشکاران شبانکاره ای ، به این بخش سفر کرد و پای حرف ورزشکاران نشست و از نزدیک نارضایتی ها را ورزشکاران را دید و شنید اما هیچ تغییری صورت نگرفت.

برای ورزشکاران این بخش سوال پیش آمده که چه کسانی از این مدیر حمایت می کنند که تغییرش نمی دهند.

با این تفاسیر و مطالب فرستاده شده از منطقه شبانکاره به این پایگاه خبری امید می رود مدیرکل جدید ورزش و جوانان به ادارات منطقه ای خود و گلایه های ورزشکاران توجه ویژه ای نماید.

سایت ورزش آزاد اماده درج جوابیه از مسئولان مربوطه در سایت می باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.