وضعیت اسفبار استادیوم های ورزشی استان بوشهر+ فیلم

به گزارش ورزش آزاد؛ ورزش یکی از مهم‌ترین نیازمندی های روحی جوانان است چرا که از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ های اجتماعی جلوگیری می‌کند. بدون تردید ورزش، یکی از موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند. یکی از ورزش هایی که طرفدار زیادی را به خود اختصاص داده است ورزش فوتبال است.

موضوعی که فوتبالیست های استان بوشهر را نگران، ناراحت و حتی ناامید کرده، وضعیت نابسامان استادیوم های ورزشی استان است و همین خرابی چمنها باعث شده تا فوتبالیست‌های این استان محل مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود در اختیار نداشته باشند و از مسابقات دور بمانند.

کم‌توجهی و بی‌توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به اماکن ورزشی و تجهیزاتی که از سرمایه های ارزشمندی برای این نهاد و ورزشکاران محسوب می شوند، باعث خواهد شد در آینده ورزش توسعه پیدا نکند.

استادیوم، دیلم، وحدتیه،گناوه، استادیوم شهید بهشتی و قدس شهر بوشهر به دلیل بی توجهی آسیب های جدی دیده اند و نابود شده اند.

مدیران اداره کل ورزش جوانان باید از دارایی و سرمایه های خود به نحو احسن نگهداری و مراقبت نمایند و چاره ای برای احیا دوباره آن ها تدوین نمایند.

وضعیت اسفبار زمین استادیوم ها نتیجه عملکرد مدیران اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

انتظار می رود مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان در نحوه واگذاری اماکن ورزشی و استادیوم ها دقت لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.