حضور ۱۲۰۰ ورزشکار در اولین المپیاد جزیره خارگ / مردم این جزیره از بهترین مردمانند

به گزارش ورزش آزاد؛ عبدالله کوپالی دبیر اولین المپیاد جزیره خارگ گفت : برای اولین بار در طول تاریخ این جزیره اولین المپیاد در ۱۲ رشته ورزشی و با حضور ۱۲۰۰ ورزشکار این جزیره مقاوم برگزار شد.

وی افزود : اصلی ترین هدف در امر بزرگ ترین رویداد ورزشی زنده کردن ورزش و استعداد یابی ورزشکان این جزیره بود و ان شاالله این رویداد در تاریخ این جزیره ثبت و هر ساله برگزار شود با توجه به آرامشی که در ورزش وجود دارد در طول برگزاری این مسابقات مردم جزیره از روحیه خوبی و با نشاطی برخوردار شدند در هرشب برگزاری عده ی زیادی اعم از مسولان و مردم از جمله برادران و همچنین نباید از حضور گسترده بانوان در این برنامه چشم پوشی کرد.

کوپالی ادامه داد : این رویداد بزرگ ورزشی به مدت ۱۰ شب در این جزیره برگزار شد، امیداواریم این المپیاد شروعی دوباره در امر ورزش با همیاری مسولین در این جزیره باشد مردم شریف این جزیره در سختی ها و مشکلات عدیده ای زندگی می کنند ، آرزوی قلبی من این بوده و هست که با زیر ساخت های ورزشی می توان مردم این جزیره را با روحیه نگه داشت امیدوار باشند که فرزندانشان هم می توانند از این جزیره به تیم های ورزشی بزرگ تری را پیدا کنند و مایه سربلندی شوند.

همچنین افزود: باید از آقایان چرخی ، رحیمی، زندی، منظری،بحرینی،تنگستانی،افراسیابی،فهیم،سنامیری و سرکار خانم ارشدی،قادری و کنعانی که  تیم و ارکان اصلی در امر برگزاری این المپیاد بودند تشکر ویژه کنم که با وجود این افراد توانستیم این رویداد مهم را برگزار کینم.

کوپالی گفت : ایده برگزاری این المپیاد نیز از خود بوده است که با همکاری خوب مسولین همراه شد و باید از بخشدار،پایانه ها،مهندس ستایشی و جناب انصاری ، رییس اداره ورزش جزیره سرکارخانم گیوی، شهردار و جناب صالحی معاون ایشان و رییس امور ورزش پایانه ها تشکر و قدر دانی کنم.

وی افزود: از مسولین استانی و جزیره درخواست دارم به جوانان این جزیره که فعل توانستند را خوب بلد هستند اعتماد داشته باشند و کارهای مهمتری در این جزیره به آن ها محول کنند همچنین درخواست دارم که مسولین استانی زیر ساخت هایی برای اردوهای تیم های ملی در این جزیره فراهم نمایند.

کوپالی در پایان افزود : مردم این جزیره از بهترین مردمانند و باید داری بهترین رفاه زندگی کردن باشند و همچنین ازهمه مردم شریف و ورزشکارانی که در این المپیاد شرکت و ما را همیاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.