بازیکن ایرانجوان فراتر از لیگ سه

به گزارش ورزش آزاد؛ آنها از دل محله جبری و با نامهایی همچون محمد نظرزاده و زنده یاد مصطفی نظرزاده در دهه ۵۰ و ۶۰ دیده شدند و بعد ها رضا و مسعود در لیگ برتر و تیمهای شاهین و ایرانجوان کاپیتان های قابل احترامی لقب گرفتند.

در ساحل و ماسه های سوزان بوشهر هم استعداد فوتبالی رو کردند و محمد علی نظرزاده به تیم ملی و باشگاه های بزرگ لیگ برتر ساحلی رسید اما در ایرانجوان این فصل پسر محجوب و بی ادعایی به میدان رفت که مشخص نیست در این سالها کجا بوده و چرا از پارس جنوبی جم گرفته تا شاهین و ایرانجوان همچین استعدادی را باور نداشتند!

قهرمانی با گسار در لیگ استان و سپس رسیدن به ایرانجوان ، با قهر و آشتی غیر بومی ها در همان ابتدای فصل باعث شد تا بهنام نظرزاده در مرحله نهایی لیگ دسته سوم و بخصوص نیم فصل دوم یکی از بهترینهای تیم خرمزی لقب بگیرد.به موقع تکل زدن ،شیوه بازیسازی و پر کردن فضای پشت مدافعان از مهمترین خصوصیات این بوشهری خوش قد و بالا بود.

او با قامتی کشیده و بدنی آماده یک مدافع اخر مطمئن نشان داد و بازی به بازی بهتر کار کرد.بازی های آخر او در کنار مدافعی بازی میکرد که ۱۰ سال از خودش جوانتر بود .منفرد آینده دار و بهنام یک زوج مطمئن را در قلب دفاعی ایرانجوان رونمایی کردند . فوتبال بوشهر همچنان به استعدادهایش ببالد و فریادی بلند تر از همیشه سر دهد برای گرفتن حق بازیکنانی که حقشان بازی در لیگ دسته اول و تیمی مثل پارس جنوبی جم بوده و هست!

نظرزاده در ۲۹ سالگی و در حساسترین بازی های لیگ دسته سوم فرارتر از این لیگ نشان داد ولی این سوال در ذهن پیش می آید که در سالهای گذشته این همه رفت و آمد به پارس جنوبی جم و حضور بازیکنان فرسوده ،چرا به این بومی ها توجهی نشد !سالها در تیمهای مختلف لیگ استان بازی کرد و تلاش کرد تا بالاخره به حقش رسید.

بهنام نظرزاده یکی از صدها استعداد این استان است که حالا در نزدیکی ۳۰ سالگی می خواهد نشان بدهد که هستم و می توانم حقم را از این فوتبال بگیرم.

همانگونه که احمدشاهی ،گشنی دریانوردی و خالو در ایرانجوان نشان دادند که دیر معرفی شدن در فوتبال شاید از بدشانسی های هر قوتبالیستی باشد اما در همین سن و سال می تواند مثل غلام احمدشاهی زیباترین گل فصل لیگ سه را زد یا مثل گشنی پاس داد که سکوها لذت ببرند./ فوتبال بوشهر

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.