هالند برای اولین گل فصل ۴ دقیقه زمان نیاز داشت!

به گزارش ورزش آزاد؛ منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، از ساعت ۲۲:۳۰ در دیدار افتتاحیه فصل جدید به مصاف برنلی رفت و خیلی زود موفق شد دروازه این تیم را باز کند؛ ارلینگ هالند، آقای گل فصل گذشته این گل را در دقیقه ۴ به ثمر رساند.

ستاره نروژی سیتی فصل گذشته با ۳۶ گل مقتدرانه آقای گل لیگ برتر شد اما عملکرد ضعیفش در بازی های پیش فصل باعث نگرانی هواداران شده بود؛ او در ۷ بازی اخیر سیتی هیچ گلی به ثمر نرسانده بود و با چنین آماری وارد فصل جدید شد.

1908300

هالند اما برای شروع یک فصل موفق دیگر خیلی تعلل نکرد و در چهارمین دقیقه از بازی امروز با برنلی گل اول تیمش را وارد دروازه برنلی کرد.

شاگردان پپ گواردیولا در دقیقه ۴ صاحب یک ضربه کرنر شدند و این ضربه را با یک کار تیمی به اولین گل فصل جدید تبدیل کردند. کوین دی‌بروینه از سمت راست ارسال بلندی انجام داد که رودری آن را در تیر دو با ضربه سر برای هالند کاشت و این بازیکن هم با بغل پایی دقیق از چند قدمی دروازه حریف را باز کرد.
1908298

 

هالند در اولین فصل حضور خود در سیتی آقای گل لیگ برتر شد و در ۵۳ بازی موفق به زدن ۵۲ گل شد. او امیدوار است که این رکورد فوق العاده را در فصل جدید هم حفظ کرده و به بازیکنی کلیدی‌تر در بازی‌های مهم تبدیل شود؛ نقدی که به این بازیکن وارد است و منتقدانش معتقدند که او در بازی های بزرگ کارایی زیادی ندارد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.