کاپیتان جنجالی اسپانیا به مکزیک گریخت

به گزارش ورزش آزاد؛ جنی هرموسو دیروز عازم مکزیک شد، جایی که قصد دارد دوباره به جمع پاچوکایی ها بپیوندد، باشگاهی که از فصل گذشته در آن بازی می کند. بازیکن مادریدی تیم زنان اسپانیا، در هفته های اخیر در کانون توجهات بوده است. او دیروز و پس از تکمیل روند شکایت خود از لوئیس روبیالس به دادگستری اسپانیا، راهی مکزیک شد تا با دور شدن از تمرکز رسانه ها بار دیگر روی فوتبال تمرکز کند.

1914315

هرموسو که سابقه بازی برای پی اس جی و بارسا را دارد، در انتقالی غیرمنتظره ترجیح داد به فوتبال مکزیک برود. این سومین تجربه بین المللی او پس از بازی در تایرسو سوئد و پی اس جی است. البته کار برای هرموسو در پاچوکا چندان راحت هم نبود.

او فصل قبل در لیگ آپرتورا هفت بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. با این حال، در لیگ کلائوسورا، او ۱۸ گل در ۲۰ بازی به ثمر رساند و درخشان کار کرد. هرموسو درمورد تجربه اش در فوتبال مکزیک گفته بود :«در مکزیک این فرصت را داشتم که خودم را بهتر بشناسم، از چیزهایی لذت ببرم که شاید قبلاً به آنها اهمیت نمی دادم و اکنون می توانم بگویم که خوشحالم و احساس خوشحالی زیادی می کنم.»

1914313

از بهشت ​​تا جهنم

جنی در ۲۰ آگوست با اسپانیا قهرمان جهان شد، احتمالاً مهمترین دستاورد فوتبالش که ۱۴ عنوان در سطح باشگاهی (هفت لیگ، پنج جام حذفی، یک سوپرجام اسپانیا و یک لیگ قهرمانان) و پنج جایزه آقای گلی در اسپانیا دارد. با این حال، پس از حرکت غیراخلاقی روبیالس در هنگام اهدای مدال قهرمانی جهان، دنیا برای او تیره و تار شد.

در واقع شادترین لحظه او به یکی از سخت ترین لحظات زندگی اش تبدیل شد. تمرکز رسانه ها و فشارهای اجتماعی و سیاسی که در تمام این مدت به دنبال اظهارات و اقدامات او بوند، او را تحت تاثیر قرار داده است.

جنی با توصیه وکلای خود فقط از طریق بیانیه و در مقابل دادستان دادگاه ملی اظهارات خود را بیان کرد و به شکایت در دادستانی علیه لوئیس روبیالس به دلیل تجاوز جنسی اقدام کرد، بنابراین حالا باید اجازه داد روند کیفری اجرا شده و حکم نهایی در مورد رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام شود.

1921660

در انتظار وضعیت تیم ملی

پس از تکمیل مراحل قانونی، جنی وقت را برای بازگشت به مکزیک تلف نکرد. جایی که سعی خواهد کرد از همه چیزهایی که در هفته های اخیر رخ داده، فرار کند. او بلافاصله پس از گذشت ۹ هفته از مسابقات آپرتورا به پاچوکا که در جایگاه دهم جدول قرار دارد، می پیوندد. این تیم دوشنبه هفته بعد در خانه به مصاف پوماس و شنبه دو هفته بعد در خانه برابر مونتری خواهد رفت. سپس وقفه بازی های ملی فوتبال زنان از راه می رسد.

و اینجاست که جنی هرموسو، و همچنین ۲۲ بازیکن تیم قهرمان جهان، دوباره در صحنه ظاهر خواهند شد. تا زمانی که هیچ تغییرات ساختاری در فدراسیون رخ ندهد، همه آنها از بازگشت به مسابقات انتخابی انصراف داده اند. در حال حاضر تنها حرکتی که فدراسیون در مورد فوتبال زنان انجام داده، برکناری خورخه ویلدا از مربیگری و انتصاب مونتسه تومه به جای او است. تغییری که به نظر می رسد ادامه دار باشد. اکنون بازیکنان باید ارزیابی کنند که آیا این تغییرات برای بازگشت کافی است یا خیر.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.