صاعقه‌ای که لازم بود: آزمون برگشت!

به گزارش ورزش آزاد؛ روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در گزارشی به سردار آزمون پرداخته و می‌گوید روزهای خوب سردار در رم آغاز شده است.

1922655

دیروز جمعه بعد از ظهر در در یک عصر معمولی در تریگوریا، مقر تمرینی جالوروسی، نوری در انتهای تونل برای سردار آزمون رویت شد. بازیکنان ملی‌پوش رم برای شرکت در بازی‌های ملی تیم را ترک کرده‌اند و آزمون از معدود ملی‌پوشانی بود که در اردوی جالوروسی حضور داشت. بازیکنان زیر نظر مربیان به یک بازی دوستانه پرداختند. بازی‌ای صمیمی که بی‌شباهت به یک بازی خانوادگی نبود.

کارسدروپ از میانه زمین پاس عمقی‌ای ارسال کرد و سردار آزمون با یک مهار سینه و شوت چیپی تماشایی توپ را از بالای سر بوئر، دروازه‌بان سوم رم، عبور داد تا یک گل زیبا به ثمر برساند.

به محض اینکه باشگاه رم ویدیوی کوتاه این گل سردار را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد این ویدیو بازتاب‌های زیادی گرفت. عده زیادی از هواداران رم ستاره ایرانی‌شان را تشویق کرده و با ایموجی‌های قلب و کامنت‌های تحسین‌آمیز به استقبال گلزنی‌اش رفتند.

حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی مصدومیت پای چپ را که از اواخر ماه جولای با آن درگیر بود کاملا پشت سر گذاشته است. این مصدومیت باعث شده بود سردار از زمان پیوستن به رم نتواند به صورت کامل در تمرین‌ها شرکت کند.

کوریره دلو اسپورت در ادامه گزارش خود از سردار آزمون به عنوان یکی از ستاره‌های دنیای فوتبال یاد کرد که چند فصلی بود در بایر لورکوزن به اغما رفته بود ولی جالوروسی امسال تابستان روی او ریسک بزرگی کرد و ستاره ایرانی را به رم آورد.

1922656

سردار در آلمان دائما با مشکلات بدنی مواجه بود و مقابل دروازه حریفان عملکرد خوبی نداشت. شرایطی که سردار آزمون به آن عادت نداشت. او در سال‌های حضورش در زنیت سنت‌پترزبورگ یکی از بازیکنان فیکس تیم بود و از این گذشته در همه بازی‌ها به عنوان ستاره‌ای تاثیرگذار نگاه‌ها را به خود جلب می‌کرد. فقط کافی است به آمار او در روسیه نگاه کنید: ۱۰۴ بازی، ۶۲ گل و ۲۳ پاس گل.

با اعلام لیست اروپایی رم مشخص شد که آزمون و کریستنسن در این لیست حضور ندارند. دلیل این غیبت اما تکنیکی نیست بلکه به محدودیت‌هایی برمی‌گردد که یوفا بر اساس الزامات فیرپلی مالی به رم تحمیل کرده است. بنابراین مهاجم ایرانی سه‌شنبه شب با پیراهن رم به میدان نرفته و باید تمرکزش را به درخشش در سری آ و کوپا ایتالیا معطوف کند.

1922657

این از یک نظر به نفع سردار است چرا که او را با درگیری‌های کمتری مواجه می‌کند و اجازه می‌دهد بیشتر به فکر خودش و بهبود کامل آسیب‌دیدگی و مدیریت آمادگی جسمانی‌اش باشد. آزمون رم را به این خاطر انتخاب کرد که می‌خواست در محیطی جدید از صفر شروع کند. اما جالوروسی او را به این خاطر جذب کرد که به رستگاری مهاجم ایرانی در ایتالیا باور داشت.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.