مجموعه ی شهید بهشتی بوشهر به ورزش استان برمیگردد

به گزارش ورزش آزاد؛

با تعامل موثر بین دستگاه ورزش استان بوشهر و ستاد اجرایی فرمان امام، مساله ی حقوقی پیش آمده برای مالکیت مجموعه ی ورزشی شهید بهشتی بندر بوشهر حل می‌شود و این مجموعه به عنوان یک سرمایه ی مردمی به جامعه ی ورزش استان برمیگردد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با بیان این‌ خبر افزود: در پی نگرانی جامعه ی ورزش برای حفظ مجموعه ی ورزشی شهید بهشتی، مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام در مرکز در حال پیگیری حل مساله ی پیش آمده هستند و طی تعاملات و گفتگوهای انجام شده این اطمینان خاطر را به مردم داده اند که بهترین تصمیم برای حل ماجرا و کمک به جامعه ی ورزش استان بوشهر گرفته خواهد شد.
یاسر جمالی افزود: همه ی ما به عنوان خدمتگزاران‌ مردم در کنار هم در تلاشیم تا در نهایت رضایت عمومی مردم شریف را تامین کنیم.
وی ادامه داد: آنچه در این چند روز مشاهده کرده ایم این است که مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام با در نظر گرفتن حفظ حقوق آحاد جامعه به جد پیگیر حل مساله ی پیش آمده برای مجموعه ی شهید بهشتی بوشهر هستند و به زودی خبرهای خوبی برای جامعه ی ورزش خواهند داشت.
جمالی در پایان ضمن تشکر از این پیگیریها بیان داشت: قدردان زحمات و تلاش‌های مستمر همه ی کسانی که برای توسعه و تعالی ورزش استان و کشور گام برمیدارند؛ هستیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.