مدیریت باشگاه شاهین تابان بوشهر مشروعیت ندارد

به گزارش ورزش آزاد؛

یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر  اظهار داشت: شاهین تابان ماهیت اش با شاهین اصلی که در لیگ برتر حضور داشت یکی نیست؛ یک نفر فرد خصوصی از شهرداری بوشهر، شاهین شهرداری را با نام شاهین تابان بدون اینکه پولی به شهرداری پرداخت کند می خرد و به عبارتی حقوق بیت المال پرداخت نشده است.

وی افزود: شخصی آمده و مدیریت باشگاه را بر عهده گرفته است که اساسا به مرور زمان مشروعیت لازم برای مدیریت ندارد. اما با این وجود اداره کل ورزش و جوانان استان با توجه به دغدغه مردم و ماهیت اسم تیم شاهین تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

جمالی با بیان اینکه اگر به دنبال حل مشکل تیم شاهین تابان هستیم ابتدا باید وضعیت مدیریت این باشگاه شفاف شود، گفت: حسابرسی از این تیم باید وجود داشته باشد و کسانی که مدیریت باشگاه را به عهده دارند باید مشروعیت و قانونی بودن لازم را داشته باشند تا اداره کل ورزش و جوانان بتواند برای جذب اسپانسر رایزنی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: این تیم اساس نامه ندارد و ثبت نشده است و مدیرعامل آن نیز مشخص نیست و همین عوامل باعث می شود پیدا کردن اسپانسر بسیار سخت شود.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت مدیریت تیم شاهین باید به سامان برسد، عنوان کرد: مشکلات قانونی و ثبت شرکت باید حل شود تا اداره کل ورزش و جوانان بتواند بتواند مطلوب تر کمک کند و در سال جاری نیز هیچ نهادی به میزان اداره کل ورزش و جوانان به این تیم کمک نکرده است.

مشکل زمین ورزشگاه شهید بهشتی به زودی حل می شود.

جمالی در ادامه این گفتگو به تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر پرداخت و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در وزارتخانه و گفتگو‌ها و جلساتی که با ستاد اجرایی فرمان کشور برگزار شد، تفاهم نامه شد که تهاتر زمین انجام شود و ورزشگاه شهید بهشتی به ورزش دوستان برگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: با همکاری و پیگیری‌های مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان امیدواریم به زودی بعد از ۷۰ سال برای این ملک سند تملک صادر می شود و این مشکل برای همیشه حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۹ پروژه در هفته تربیت بدنی در شهرستان‌های جم، عسلویه، تنگستان، دیلم و بوشهر افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌ها ۱۵ میلیارد تومان می باشد.

دنبال ارائه آمار و ارقام نمایشی در حوزه ورزش نیستم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: بخش قابل توجهی پروژه که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند نیز وجود دارد اما هیچ علاقه ای به افتتاح این پروژه‌ها و صرفا ارائه گزارش و آمار و ارقام نداشتیم؛ در واقع نگاه ما تکمیل و تجهیز کامل پروژه ها و سپس بهره برداری از آن ها می باشد و کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم/پایگاه خبری تحلیلی شغاب

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.