انتشار فراخوان حمایت از طرح ها و برنامه های سازمان های مردم نهاد جوانان

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد؛

به گزارش ورزش آزاد؛

 حسین مرادی با بیان این خبر هدف از انتشار این فراخوان از سوی اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان را توانمندسازی سمن ها و تشکل های مردم نهاد جوانان از طریق حمایت روشمند و موثر از آنها عنوان کرد.
وی همچنین با دعوت از تمامی جوانان به ویژه اعضای سازمان های مردم نهاد این حوزه دراستان بوشهر برای شرکت در این فراخوان و ارائه طرح های سازنده تصریح کرد؛ برقراری یک نظام هماهنگ در مدیریت دریافت، داوری و حمایت از طرح ها و برنامه های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور با رعایت مفاد آیین نامه حمایت از طرح ها و برنامه های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان از دیگر اهداف اساسی این فراخوان هستند.
“مرادی” در ادامه افزود؛ ۱۵ موضوع از سوی اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در این فراخوان عنوان شده اند که عبارتند از: ۱. ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت ۲. سبک زندگی ایرانی اسلامی ۳. ارتقا هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان ۴. عفاف و حجاب ۵. ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین ۶.فعالیت‌های جهادی در روستاها در موضوعات فرهنگی اجتماعی ۷. سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ۸. کارآفرینی و اشتغال پذیری(استارت آپ ها و کسب و کارهای فناورانه -اصلاح نگرش و فرهنگ اشتغال در جوانان -مهارت های اشتغال و کارآفرینی -کارآفرینی اجتماعی -استعدادیابی و هدایت شغلی) ۹. گردشگری و میراث فرهنگی ۱۰. محیط زیست ۱۱. اوقات فراغت ۱۲. فعالیت های فرهنگی در حوزه ورزش ۱۳. روایت پیشرفت ( رویداد، رسانه ، اردو) ۱۴. نشاط و مسئولیت پذیری اجتماعی ۱۵. سایر طرح های خلاق و نوآور
سر پرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان بوشهر با اشاره به اینکه سمن های جوانان در مرحله نخست فراخوان می توانند از طریق میزکاربری توانمندسازی در سامانه مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان به آدرس: https://saman.msy.gov.ir/ طرح های خود را ثبت نمایند، خاطرنشان ساخت؛ تشکل های جوانان (دارای مجوز از سایر نهادها) می توانند با تکمیل فرم پیوست ۲۰۱ نسبت به ارائه طرح خود اقدام کنند.
وی همچنین اظهار داشت که تاریخ اعلامی از سوی اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در این فراخوان ۱۰ آبان لغایت ۱۰ آذرماه است و طرح ها و برنامه های مصوب استان با توجه به اولویت بندی شورای داوری استان و در صورت تامین اعتبار در لیست حمایت از طرف وزارت ورزش و جوانان قرار داده خواهند شد.
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در پایان با تاکید بر حمایت این معاونت و اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان از طرح های خلاقانه و مبتکر سمن های فعال تصریح کرد؛ تنها آن دسته از سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان که دارای شناسه ملی هستند، می توانند در این فراخوان شرکت کنند

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.