طعنه کاپیتان رئال به پیکه: در حد کل‌کل نیست!

به گزارش ورزش آزاد؛

پیکه در طول دوران حضورش در بارسلونا همیشه یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان این تیم خصوصا در تقابل با رئال‌مادرید بود که حواشی بسیاری را ایجاد می‌کرد.

این بازیکن سابق بارسلونا حتی پس از بازنشستگی و خداحافظی از دنیای فوتبال هم حاضر نشده به این رفتارش خاتمه دهد و اظهاراتش درباره قهرمانی چهاردهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان در چند روز گذشته بار دیگر جنجال آفرین شده است.

او مدعی شده که این قهرمانی رئال‌مادرید به یاد هیچ فوتبال‌دوستی نخواهد ماند و این تیم فقط یک جام به جام‌هایش اضافه کرده است. این در حالی است که قهرمانی رئال در سال ۲۰۲۲ یکی از دراماتیک‌ترین قهرمانی‌های تاریخ این رقابت‌ها و این باشگاه بوده است.

1952979

کارواخال که شب گذشته موفق شد گل اول تیمش برابر والنسیا را به ثمر برساند، پس از پایان این بازی و در پاسخ به سوالی درباره اظهارات پیکه به خبرنگاران گفت: «من قصد ندارم با جرارد وارد هیچ بحثی شوم. اگر او دوست ندارد این قهرمانی را به یاد بیاورد، نیاورد. اما من فکر می‌کنم که این قهرمانی یکی از بهترین جام‌های ما بود.»

این مدافع اسپانیایی درباره‌ی زدن گل‌های بیشتر در این فصل اظهار داشت: «من کسی نیستم که بتوانم آمار را حساب کنم. نمی‌دانم. در حال حاضر دو گل زده دارم و امیدوارم که بتوانم به رکورد چهار یا پنج گل برسم. مهم‌ترین نکته برای ما این است که بتوانیم جام قهرمانی را به‌دست آوریم.»

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.