موقعیت خاص سیدجلال در روزهای سخت پرسپولیس

به گزارش ورزش آزاد؛ سیدجلال حسینی از وقتی به عنوان مربی به تیم پرسپولیس برگشته آرام و بی سر و صدا کار کرده و سعی داشته گوشه‌ای از کار را بگیرد و در امور فنی به سرمربی کمک کند.

در عین حال او به خاطر نزدیکی به بازیکنان و ویژگی‌های لیدر بودنش در بین آنها کاملا پذیرفته شده و همچنان فضای داخل رختکن را به گونه‌ای مدیریت می‌کند.

با این حال در شرایط فعلی و در موقعیتی که پرسپولیس دچار یک بحران داخلی شده بسیاری از هواداران پرسپولیس سیدجلال را در موقعیتی خاص قرار داده‌اند.

1945437

از یک سو سید جلال با بازیکنان ارتباط بسیار خوبی دارد و دوست صمیمی آنهاست، از سوی دیگر عضو کادر فنی است و باید به پیشبرد اهداف تیم به عنوان یک مربی فکر کند و از سوی دیگر هواداران او را به عنوان یک لیدر در بین بازیکنان پذیرفته‌اند و توقع دارند این بحران را به نوعی مدیریت کند.

سیدجلال در این روزها سعی کرده سکوت کند و تنها حضور پررنگی در جریان تمرینات داشته باشد تا این مسائل حل و فصل شود اما برخی هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس از او انتظار دارند با دخالت در رفتار بازیکنان و تصمیم گیری‌های  آنها  شرایط را به سمتی پیش ببرد که در آستانه بازی حساس با النصر، تیم پرسپولیس متضرر نشود.

در واقع شاید توقع عمومی از سیدجلال این است که او در غیاب باقری نقش آقا کریم را ایفا کند اما اوضاع فعلی پرسپولیس بین تیم و باشگاه آنقدر پیچیده شده که شاید اگر خود کریم باقری هم در تیم حضور داشت خودش را کنار می‌کشید و از این جهت باید به سیدجلال حق داد.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.