درخشان: بازیکن حق ندارد علیه مدیرعامل چیزی بگوید

به گزارش ورزش آزاد؛ پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان، این باشگاه اقدام به کسر ده درصد از قرارداد اعضای تیم کرد که این موضوع با اعتراض سرخپوشان همراه شد و آنها با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این تصمیم اعتراض ‌کردند تا حاشیه‌های اطراف این باشگاه به اوج خود برسد.

حمید درخشان در گفتگویی با ایران ورزشی درباره تشدید اختلافات بین بازیکنان و مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع را باید از دو مبحث مورد بحث قرار داد اول اینکه اختلاف باید درون خانواده حل می‌شد و یا اینکه کادر فنی می‌رفت با مدیریت تیم مشکلات را حل و فصل می‌کرد اما در هر صورت به نظرم بازیکن تیم حق ندارد تحت هیچ شرایطی بیاید و علیه مدیر عامل بیانیه بدهد. بازیکن اگر مشکل دارد قادر است مشکلش را به مدیر تیم انتقال دهد تا از طریق انتقال به مدیرعامل تیم مشکلات حل شود نه اینکه بازیکن بیاید و به خودش اجازه هر کاری دهد.

1878415

او در پاسخ به اینکه بازیکنان معتقد هستند نباید با اولین شکست جریمه می‌شدند، گفت: ما کار مدیرعامل را تأیید نمی‌کنیم اما اگر بازیکن بیاید در خصوص هر مسئله‌ای حتی تعویض مدیرعامل اظهارنظر کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و من اصلاً این کار را تأیید نمی‌کنم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه برخی از اعضای هیئت مدیره موافق جریمه نبوده‌اند، عنوان کرد: به نظرم هیئت مدیره باید بیاید و حرف بزند و در این قبیل مسائل کوتاهی نکند و در هر مسئله‌ای با مدیرعامل تیمشان همگام باشند و در چالش‌هایی که پیش می‌آید خودشان را کنار نکشند.

درخشان درباره اسامی مطرح‌شده برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: همه عزیزان قابل احترام هستند اما به نظرم نام کسانی که مطرح شده قابل احترام است اما این عزیزانی که نامشان مطرح شده همه افراد امتحان پس داده هستند و اگر این افراد خوب بودند چرا آنها را برداشتند و اگر می‌خواهند دوباره آنها را بیاورند با چه ملاک و معیاری قرار است صندلی مدیریت باشگاه را در اختیار بگیرند.

او درباره اظهارات بازیکنان تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه قراردادهای بالاتر و چند برابری تیم‌های دیگر را رده کرده‌اند اما مدیریت برخورد شایسته‌ای با آنها نداشته، گفت: در اینجا لازم می‌دانم که بگویم ما دنبال تسویه حساب نیستیم و برای ما پرسپولیس از هر چیز دیگری مهم‌تر است به همین دلیل هیچکس حق ندارد سر پرسپولیس منت بگذارد چون جایگاه پرسپولیس از مدیرعامل یا سرمربی و بازیکنان پرسپولیس بالاتر است.

پیشکسوتان پرسپولیس تاکید کرد: الان هم اگر بازیکنی گفته قرارداد کمتر گرفته در مقابل اعتبارشان چند برابر شده به شکلی که اگر در تیم‌های دیگر صد بازی انجام می‌دادند در آنها به اندازه حضور در پرسپولیس دیده نمی‌شدند در حالی که در پرسپولیس با کمترین بازی چند پیشنهاد خارجی دریافت کرده‌اند و برای تیم ملی هم حتی روی آنها حساب شده بنا براین منت قراردادشان را برای پرسپولیس نگذارند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.