هیئت بوکس شهرستان دشتستان،میزبان جناب دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بود

به گزارش ورزش آزاد؛

دکتررضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به دعوت مربیان هیئت بوکس شهرستان دشتستان جهت بررسی مشکلات از خانه بوکس سالن تختی بازدید بعمل آوردند.

در حاشیه این بازدید اقای شیخ مربی هیئت بوکس شهرستان دشتستان اظهار داشت:
بوکس دشتستان دارای پتانسیل ها ،نخبه ها و استعدادهای خوبی می باشد ، بیشتر آنها از قشر متوسط و مستضعف می باشند که در مسابقات کشوری و استانی خوش می درخشند اگر از این قشر ورزشکار حمایت شود و انها انگیزه و دلگرمی داشته باشند به جرات می توان گفت به جایگاه واقعی خود که همان تیم ملی هست،خواهند رسید.

در ادامه فرهاد غلامی مربی و سرپرست هیئت بوکس شهر وحدتیه نیز عنوان داشت:سختی‌های ما زیاد است و ما خواستار توجه مسئولین هستیم.
بوکسران دشتستانی این روزها درحالی که با همه وجود پا در عرصه موفقیت‌های ورزش گذاشته‌اند، خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین استان به ویژه اداره ورزش و جوانان بوشهر هستند؛ روندی که باید هرچه سریع‌تر از سوی مسئولین در پیش گرفته شود.

در این بازدید جناب دکتر رضایی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه ی بوکس شهرستان دشتستان گفت :وجود این چنین قهرمانان و ورزشکاران در شهرستان یک نقطه قوت و یک نعمت بزرگ است. ما باید نهایت استفاده از این ظرفیت موجود را داشته باشیم و برای حمایت از ورزش و ارتقای سطح ورزش شهرستان از این رشته ی المپیکی حمایت کنیم.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.