پیام فرمانده سپاه استان بوشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش ورزش آزاد؛

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

خدا را شاکریم که فرزندان ایران عزیز در عرصه ورزش و توسعه ورزش قهرمانی با تلاش دوچندان دست اندرکاران این عرصه، همت بلندشان به سمتی ثمر داده است که امروز قله‌های رفیع و ارزشمند قهرمانی یکی پس از دیگری توسط ورزشکاران دلیر و شجاع ایران چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان فتح شده و شاهد شکوفایی و معرفی استعداد‌های برتر بهترین‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت گرانقدریست تا ما در شناساندن ابعاد و مؤلفه‌های مختلف تعلیم و تربیت و شکوفایی استعداد‌های انسانی گام برداریم و بطور قطع به این نکته توجه داشته باشیم که حفظ و ارتقای سلامتی و تندرستی و ظهور و بروز فضائل اخلاقی نقش مهمی را چه در عرصه فردی و چه اجتماعی ایفا می‌کند.

امروز ما شاهدیم که ایران سربلند در عرصه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی چه در سطح آسیا و چه در سطح جهان حضور پرقدرتی دارد و به برکت انقلاب اسلامی این موفقیت‌ها روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است.

خدای را شاکریم که بانوان ورزشکار ما با نام انقلاب اسلامی و توجه ویژه به امر حجاب و پوشش اسلامی در این قالب توانستند نیرو، اقتدار و عزت خود را به جهان به عنوان الگوی زن مسلمان ایرانی به نمایش بگذارد.

ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش این ایام را به دست‌اندرکاران و تلاشگران عرصه ورزش کشور تبریک عرض نموده و امیدواریم که در این مسیر با تلاش دوچندان و افتخارآفرینی بیش از پیش در کنار مرام پهلوانی و اخلاق مداری و توجه به سلوک جوانمردی و با تاسی از مولای مومنان امام علی علیه السلام موفقیت بهروزی همراه راهشان باشد.

اینجانب هفته تربیت بدنی و ورزش را خدمت همه هم میهنان عزیز به ویژه هم استانی‌های ارزشمندم در راس تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک عرض می‌کنم و سلامتی، سرافرازی و سربلندی ملت بزرگ و قهرمان ایران را از خدای متعال خواستارم.

سرتیپ پاسدار علی رزمجو
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.