برگزاری مسابقه استانی بوکس به میزبانی دیلم+ عکس

به گزارش ورزش آزاد؛ رئیس هیئت بوکس شهرستان دیلم از برگزاری پیکارهای سه جانبه بوکس با حضور بوکسران توانمند استان و دعوت از تیم بوکس شهرستان بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

عبدالحمید خلیجی رئیس هیات بوکس شهرستان دیلم در گفتگو با خبرنگار ورزش آزاد اظهار کرد:مسابقات بوکس سه جانبه دیلم با شرکت ۳۷ورزشکار از برازجان،دیلم وبهمئی در این شهرستان برگزار گردید و با حضور قهرمانان و ملی پوشان کشوری در این دوره ، سبب شد که سطح کیفی بسیار بالایی این مسابقات داشته باشد ودر پایان نفرات برتر معرفی شدند . در ادامه آقای خلیجی افزود این کار در راستای ، شناسایی و‌ معرفی بیشتر بوکس در بین شهروندان و در نهایت علاقه مندی دوستداران این ورزش و پیشرفت بوکس در شهرستان دیلم صورت گرفت.

در اختتامیه مسابقات ، میثم شیخ مربی قهرمان ساز بوکس برازجان در گفتگو با خبرنگار ورزش آزاد افزود: مسابقات سه جانبه بوکس در استان ، این بار به میزبانی دیلم ، فضای خوبی را فراهم کرد تا ورزشکاران در گروه‌های سنی مختلف توانشان را به مرحله محک و آزمایش بگذارند و‌‌ باعث رشد و شکوفایی بیشتر رشته بوکس در استان گردد و امیدوارم این روند حداقل هر دو هفته یکبار به میزبانی یکی از شهرستان های استان ، صورت گیرد تا شاهد رشد و شکوفایی دیگر شهرستان های استان باشیم .

 

  

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.