خوشحالی دیوانه‌وار متهم شماره یک یونایتد (عکس)

به گزارش ورزش آزاد؛

منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون ویلا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲-۳ شکست دهد.

نتایج ضعیف چند هفته اخیر که با حذف از لیگ قهرمانان اروپا همراه بود باعث شده بود که فشارها روی اریک تن‌هاخ و شاگردانش بیش از پیش افزایش پیدا کند اما آنها با کسب سه امتیاز این بازی توانستند شرایط را تا حدی بهبود ببخشند.

این پیروزی با وجود این که شیاطین سرخ با دو گل از حریف عقب افتاده بودند به یک برد جذاب و دراماتیک تبدیل شد و ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای اونانا داشت که از زمان پیوستنش به یونایتد نتوانسته درخشش در اینتر را تکرار کند و اشتباهات مکررش باعث شده که با انتقادات شدیدی مواجه شود.

1971651

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این بازیکن پس از گلی که توسط راسموس هویلوند به ثمر رسید بسیار خوشحال است و این خوشحالی را به شکلی دیوانه‌وار در زمین نشان می‌دهد تا همه متوجه شوند که این پیروزی چه اهمیتی برای او داشته است.

1971653

او پس از گل الخاندرو گارناچو نزد هواداران یونایتد در پشت دروازه خودی می‌رود تا با آنها جشن بگیرد و پس از گل سوم توسط هویلوند هم خودش را به بازیکنان دیگر تیمش می‎رساند تا نشان دهد که در این شادی شریک است.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.