خطرناک‌ترین خطوط هوایی آسمان اروپا در نیم فصل

به گزارش ورزش آزاد؛بسیاری از لیگ‌های اروپایی نیم فصل دوم خود را آغاز کردند و در این بین آمارهای زیادی به چشم می‌خورد، اما یکی از آمارهای عجیب این فصل در ۴ لیگ بزرگ فوتبال اروپا، نحوه به ثمر رسیدن این گل‌ها خواهد بود. اگر چه بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در گلزنی این فصل پیشتاز هستند و دیگر تیم‌ها در تلاش برای گلزنی هستند اما به نظر می‌رسد، برخی از تیم‌ها که وضعیت گلزنی متفاوتی دارند، در برنامه‌های تاکتیکی خود خطوط هوایی بسیاری زیادی را به سمت دروازه حریف ترسیم کرده‌اند.

1909376

ختافه از اسپانیا
عجیب خواهد بود اما تیمی که در این فصل از بازی‌ها، ۲۴ گل به ثمر رسانده، تنها تیم لالیگای اسپانیاست که گل‌هایی که با ضربه سر زده‌اند، دو رقمی شده است. ختافه در این فصل ۱۱ گل با ضربه سر به ثمر رسانده اما کمی با دقت بیشتر به این آمار نگاه کنیم، این تیم تنها نیمی از دوئل‌های هوایی را پیروز شده که در این آمار توانسته روی دروازه رقبای خود تاثیرگذار باشد.

1968017

بایرن مونیخ از آلمان
زدن ۵۲ گل در یک نیم فصل با حضور هری کین آسان است، اما بایرن مونیخ هر فصل به صدرنشینی در رکورد گلزنی عادت دارد یا شاید بهتر باشد اینگونه بنویسیم که هری کین خودش را به این عادت بایرن مونیخ اضافه کرد؛ بایرن مونیخ با زدن ۱۱ گل با ضربه سر برابر با ختافه بیشتر از هر تیم دیگری از روی ضربه سر به گل رسیده است. همچنین لازم به ذکر است تنها اینتر و ویارئال بیشتر از این تیم در دوئل‌های هوایی پیروز شده‌اند.

1974799

رئال مادرید از اسپانیا
شاگردان آنچلوتی اگر چه اغلب با ضربات زیبای جود بلینگهام گل های خود را جشن گرفتند اما تیمی که در این فصل هیچ پنالتی به سودش اعلام نشده، مجبور است از ضربه سر به سمت دروازه رقبا راه پیدا کند. رئال با زدن ۴۰ گل بعد از خیرونا بیشترین گل را در لالیگا زده و در این آمار هم با ۹ گل زده با ضربه سر دومین تیم خطرناک اسپانیا بوده است.

1972342

آرسنال از انگلیس
آسمان لندن به خودی خود بارانی هست و در شب های بارانی لندن، توپچی‌های لندن مسیر آسمان را برای رسیدن به دروازه رقبا انتخاب کردند. آرسنال با ۴۹ درصد پیروزی در دوئل‌های هوایی بعد از شفیلد و تاتنهام کمترین پیروزی را در دوئل‌های هوایی داشته ولی با زدن ۹ گل از ضربه سر بهترین تیم در لیگ برتر انگلیس هستند.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.