موفقیت اعضای تیم بانوان و آقایان دراگون بت استان بوشهر در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های خاورمیانه

به گزارش ورزش آزاد؛ مسابقات قهرمانی جام باشگاه های خاورمیانه دراگون‌بوت در روز پایانی مسابقات در شارجه امارات دنبال شد.

دختران تیم سکان که با اقتدار در مرحله مقدماتی راهی نیمه نهایی شدند، در دور نیمه‌نهایی به عنوان اولین قایق خط پایان را رد کردند تا مقتدرانه راهی فینال شوند.

تیم سکان تهران در فینال مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

به این ترتیب کار تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به پایان رسید.

شایان ذکر است از استان بوشهر شیدا حسینی ، آناتا آبادی حضور داشتند.

همچنین در بخش مردان مسابقات قهرمانی جام باشگاه های خاورمیانه دراگون‌بوتز در روز پایانی مسابقات در شارجه امارات دنبال شد.

قایقرانان تیم ملوان رقابت خود را با جایگاه اولی در دور مقدماتی و هم چنین در مرحله نیمه نهایی شروع کردند اما در فینال مسابقات در رقابت با تیم های گلادیاتور ابو‌دبی، تیتانز دبی، کلاسیک، دبی دیگرز ۱ و دبی دیگرز ۲ با اختلاف صدم ثانیه به عنوان دومین قایق خط پایان را رد کردند تا بعد از طلای آزاد ۲۰۰ متر و طلای زیر ۲۴ سال، این بار نقره آزاد ۵۰۰ متر راهم بر گردن بیندازند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت های جام باشگاه های خاورمیانه بسته شد.

محمد مرادی داود غریبی، حمید مرادی و رامتین خرمایی پور بعنوان ورزشکار ، سجاد غریبی بعنوان مربی و مهدی زارعی بعنوان سرپرست از استان بوشهر در این رقابتها حضور داشتند.

 

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.