آغاز تمرینات پارس جنوبی برای لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش ورزش آزاد؛ پارس جنوبی بوشهر یکی از پر افتخارترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است که عناوین متعدد قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را یدک می‌کشد و همواره جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود در این فصل نیز با اینکه دیر تمرینات خود را شروع کرده است اما مطمئنا با نگاه به جام قهرمانی لیگ را استارت خواهد زد.

پارس جنوبی با اینکه تمرینات خود را دیر آغاز نمود ولیکن اکبر فرید با حضوری موفق در نقل و انتقالات تاخیر در تمرینات را با جذب سه بازیکن مطرح و ملی پوش کشورمان به همراه حفظ بازیکنان با تجربه فصل گذشته جبران نمود.

محمد احمدزاده کاپیتان اسبق تیم ملی و بازیکن فصل قبل شاهین خزر به پارس جنوبی پیوست.

هادی فرهمند بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بعد از جدایی از چادرملو اردکان با پارس جنوبی به توافق رسید تا در این فصل برای بوشهری ها به میدان برود.

محمد علی نظرزاده بازیکن بوشهری فصل گذشته تیم گلساپوش یزد بعد از اتمام خدمت سربازی و پایان قرارداد با گلسایی‌ها مجدد به جمع پارسی‌ها پیوست.

مجتبی نجفی دومین گلزن برتر فصل گذشته لیگ برتر که توانست بیست گل را به ثمر برساند علیرغم داشتن پیشنهادات از سوی سه تیم دیگر در بوشهر ماندنی شد تا با پارس جنوبی مجدد فصل دیگری را تجربه نماید.

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.